یادواره نخستین روحانی شهید دوران دفاع مقدس در اروندکنار برگزار شد

یادواره محمدحسن شریف قنوتی نخستین روحانی شهید دوران دفاع مقدس امروز (چهارشنبه ۵ آذر) با حضور برخی فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در اروندکنار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، یادواره نخستین روحانی شهید دوران دفاع مقدس شیح محمد حسن شریف قنوتی ظهر امروز (چهارشنبه ۵ آذر) با حضور جمعی از فرماندهان سابق نیروی دریایی سپاه، رزمندگان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی، نیروهای بسیج و سپاه و مردم شهیدپرور آبادان در شهر اروندکنار برگزار شد.

 

«سیف الله بختیاروند» در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با بیان اینکه شهید شریف قنوتی در دفاع جانانه ۴۵ روزه و مقاومت خرمشهر گل سر سبد روحانیت بود اظهار کرد: برگزاری این گونه یادواره‌ها ضروری است تا جوانان راه و روش و منش شهدای گرانقدر و والامقام را به خوبی بشناسند و در مسیر آنها گام بردارند.

 

فرمانده سابق منطقه سوم دریایی سپاه ماهشهر بر لزوم برگزاری یادواره‌های شهدا در راستای نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و افزود: مسئولان باید در جهت ترویج این فرهنگ کمک و پشتیبانی کنند چراکه امروزه بسیاری از مشکلات کشور به دست توانمند جوانان و بسیجیان از هر گروه و صنفی رفع می‌شود.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ تفکر بسیجی در حال توسعه است تصریح کرد: ترویج مقاومت در یمن و سوریه همه نشات گرفته از هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی است و امروزه بسیج برای تمام جهان الگو شده است.

 

کد خبر 997197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha