راه غلبه بر مشکلات داشتن روحیه بسیجی و جهادی است

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه بسیج در صحنه سازندگی و محرومیت زدایی در کشور خوش درخشیده است، گفت: راه غلیه بر مسائل و مشکلات امروز داشتن روحیه بسیجی و جهادی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، ظهر امروز(۵ آذر) در مراسم اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان و توزیع همزمان ۳ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان، اظهار کرد: بسیج از شروع انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس تا به امروز در تمامی صحنه های مختلف در امر خدمات رسانی به مردم در خط مقدم بوده است.

 

« قاسم سلیمانی دشتکی» یادآور شد: با شروع جنگ تحمیلی و در دوران دفاع مقدس، بسیج مردمی اولین صف دفاع از نظام و انقلاب و کشور را تشکیل داد و شهدای زیادی را تقدیم کرد تا در آن دوران به یک پیروزی قاطع و ماندگار دست پیدا کنیم و امنیت ملی ما را برای سال ها ضمانت کند.

وی بیان کرد: بعد از جنگ تحمیلی نیز بسیج به عنوان یک نیروی مردمی تبدیل به بسیج سازندگی شد و در پروژه های محرومیت زدایی، عمرانی، اقتصادی و فعالیت های اجتماعی نقش بسیار ارزنده ای ایفا کرده و در صحنه سازندگی نیز خوش درخشیده است.

 

استاندار ایلام با اشاره به اینکه بسیج در صحنه های مختلف چون حوادث و بلایای طبیعی، سیل و زلزله و رخداد مهم اربعین و امروز در بحث کرونا همراهی و همگامی بسیار سازنده ای با مجموعه مردم و مسئولان داشته است، گفت: بسیج در  زمینه مبارزه با کرونا  نیز نقش مهمی ایفا کرده و  طرح مهم غربالگری محله به محله یک کار مهم و اثر گذار است که بسیج رکن اصلی آن را تشکیل می دهد.

 

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه راه غلیه بر مسائل و مشکلات امروز  داشتن روحیه بسیجی و جهادی است، افزود: بسیج در امر محرومیت زدایی و کمک به افراد ضعیف و کم درآمد جامعه و همچنین کمک به آسیب دیدگان از کرونا محور و در خط مقدم کمک های مومنانه است.

 

گفتنی است، عصر امروز چهارشنبه ۵ آذر ماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین  به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام،  فرمانده سپاه استان و جمعی دیگر از مسئولان استان ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی اهدا و ۳ هزار بسته معیشتی نیز در بین نیازمندان توزیع شد.

 

 

کد خبر 997235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha