بسیج با امیدآفرینی در شرایط سخت پیشگام در سازندگی است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه بسیج دریای بیکرانی است که در همه ابعادی که نیاز باشد حضور دارد، گفت: حرکت ارزشمند تامین جهیزیه نوعروسان و توزیع کمک های مومنانه نشان دهنده امیدآفرینی بسیج در شرایط سخت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، عصر امروز(۵ آذر) در مراسم اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان و توزیع ۳ هزار بسته معیشتی  در بین نیازمندان و آسیب دیدگاه از کرونا اظهار کرد: بسیج واژه ای مقدس یه معنای امید، ایثار،خدمت به دیگران و از خود گذشتن است.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه بسیج یک روز برای مقابله با تجاوز با دشمن بعثی  و یک روز دیگر در سنگر علم و دانش و  هم اکنون نیز متناسب با نیاز کشور  در عرصه های مختلف پیشگام است، ابراز کرد: شجره طیبه بسیج از ابتدا  در عرصه های مختلف همچون دوران دفاع مقدس عرصه های اقتصادی،علمی و الان در کمک های مومنانه پیشگام بوده و خدمات فراوانی را به مردم و کشور به ویژه در راستای محرومت زدایی ارائه کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج دریای بیکرانی است که در همه ابعادی که نیاز باشد حضور دارد و با پشتیبانی خداوند متعال در همه عرصه ها هم پیروز است، گفت: در شرایط حاضر با وجود همه مشکلات ناشی از شیوع کرونا، محدودیت ها و مشکلات اقتصادی، بسیج در حرکتی بسیار ارزشمند و زیبا وارد عمل شده و توانسته  در زمینه تامین  جهیزیه جوانان ورود و زمینه ازدواج آسان را فراهم کند.

 

امام جمعه ایلام  با بیان اینکه این حرکت ارزشمند نشان دهنده امیدآفرینی بسیج در شرایط سخت است، افزود: این حرکت ناشی از نفکر بسیجی و از زیبایی های بسیج است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار  یادآور شد:  تفکر بسیجی و تاسی گرفتن از رهنمودهای امام راحل اثبات کرد هر جا نگاه به ظرفیت‌های داخلی و اطاعت از ولایت فقیه بوده ایران از بزنگاه‌های حساس عبور کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز در عرصه های مختلف متناسب با تخصص مورد نیاز شاهد حضور بسیجیان دلسوز و کارآزموده هستیم  و با این توان و همت به فضل الهی می توانیم بر دشمنان فائق آمده و به خودکفایی  کامل در تمام عرصه ها برسیم.

کد خبر 997236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha