تلاش شهرداری شیراز برای اتمام سریع تر چپگرد صدرا

اسکندرپور گفت: شهرداری شیراز تمام تلاش خود را می کند تا چپگرد صدرا که تا کنون پیشرفت ۸۵ درصدی داشته است زودتر به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (چهارشنبه 5 آذر) در بازدید از پروژه «چپگرد صدرا» و تبریک هفته بسیج گفت: مقرر بود که این طرح در شهریور به اتمام برسد اما با اصلاح طرح با هدف افزایش ایمنی توسط مشاور و تغییر نقشه وقفه 2 ماهه در آن ایجاد شد.

شهردار شیراز افزود: شهرداری شیراز معتقد است که ایمنی پروژه ها نباید قربانی سرعت اتمام آنها شود و اجرای پروژه چپگرد صدرا نیز به دلیل مسدود نشدن مسیر ترافیک ورودی شیراز دارای حساسیت ویژه ای است.

وی اضافه کرد: طول اجرای این پروژه در مجموع به یک کیلومتر می رسد و ترافیک ورودی از سمت صدرا را به شیراز منتقل می کند و موجب جلوگیری از تداخل ترافیکی محور صدرا و ورودی شیراز نیز می شود.

اسکندرپور اعلام کرد: علاوه بر بازدید میدانی از پروژه های اجرایی نقاط مختلف شهر شیراز، این طرح ها به صورت روزانه از طریق دوربین نیز رصد می شوند تا مشکلات احتمالی سریع تر رفع شوند.

وی با اشاره به اجرای نورپردازی و فضای سبز در پروژه چپگرد صدرا بیان کرد: تمام تلاش خود را می کنیم این پروژه که تا کنون پیشرفت 85 درصدی داشته است زودتر به نتیجه برسد.

کد خبر 997237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha