وضعیت بیماری کرونا در خوزستان رو به کاهش است

شریعتی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت بیماری در استان رو به کاهش بوده و این کاهش همچنان ادامه دارد گفت: باید مقررات و محدودیت‌ها را به طور کامل اجرا کنیم تا این روند کاهشی سرعت بیشتری به خود بگیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» عصر امروز (چهارشنبه 5 آذر) در حاشیه بازدید از مبادی ورودی شهر اهواز و نظارت بر نحوه اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی اظهار کرد: خوشبختانه عزیزان ما در نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی در ورودی‌های اهواز و کارون در تلاش هستند که ترددها را کنترل و مدیریت کنند.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه در این راستا پلیش راه و راهور طبق مقررات از پیش تعیین شده عمل می‌کنند و ابتدا رانندگان را ارشاد و در صورت تخطی با خاطیان برخورد می‌کنند افزود: خوشبختانه مردم هم خیلی خوب همکاری می‌کنند و مشکلات ناجا در این زمینه و تصمیم اخیر ستاد ملی کرونا نسبت به دفعات قبل کمتر شده است.

 

وی با بیان اینکه از 26 آبان که این طرح در استان آغاز شده با کاهش بیماری مواجه بودیم که این روند باید همچنان استمرار یابد اضافه کرد: این طرح قطعا در کاهش بیماری مؤثر است باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود تا زندگی به سمت عادی شدن پیش رود.

 

شریعتی با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت بیماری در استان رو به کاهش بوده و این کاهش همچنان ادامه دارد تصریح کرد: از زمان شروع محدودیت‌ها هم تعداد بستری‌ها کاهش داشته و هم ترخیص شده‌ها بیشتر بوده و شرایط رو به بهبود است.

 

وی با تاکید بر اینکه باید مقررات و محدودیت‌ها را به طور کامل اجرا کنیم تا این روند کاهشی سرعت بیشتری به خود بگیرد عنوان کرد: در حال حاضر 580 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند که نسبت به هفته‌های قبل کمتر شده و تخت‌های آی‌سی‌یو هم وضعیت بهتری دارد که امیدواریم این روند ادامه یابد.

 

استاندار خوزستان در پایان از مردم، عوامل نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداران، شهرداران، بسیح و سپاه و سایر دستگاه‌ها که در جهت در کاهش و کنترل بیماری همکاری و تلاش می‌کنند، تقدیر کرد.

 

کد خبر 997239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha