تقویت بنیه علمی تبلیغی رسالت یک طلبه است

حجت الاسلام حسینی، گفت: افرادی که مسیر طلبگی را انتخاب کردند، با تلاش و پشتکار باید بنیه علمی و تبلیغی خود را تقویت کنند تا در جامعه اثرگذار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «ابراهیم حسینی»، امروز(5آذر) در همایش طلیعه حضور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در جمع طلاب جدیدالورود حوزه علمیه خواهران اظهار داشت: خروجی اصلی حوزه تبلیغ است.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به رسالت حوزه در تربیت و پرورش یک طلبه و مبلغ اثرگذار در جامعه، افزود: در این راستا طلاب باید خوب درس بخوانند و در این مسیر تلاش و پشتکار داشته باشند.

 

وی ادامه داد: فردی که مسیر طلبگی را انتخاب کرده است باید در این راستا هدف و انگیزه قوی و روشن داشته باشد و در سایه تلاش و پشتکار برای رسیدن به هدف طلبگی گام بردارد.

 

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: در حوزه علمیه ما طلابی اثرگذار می خواهیم که بتوانند در آینده جامعه با انجام رسالتی که بر دوش دارند ایفای نقش کنند.

 

وی عنوان داشت: یک طلبه با کسب معارف دینی و حوزوی باید بنیه علمی و تبلیغی خود را ارتقا بخشد که بتواند در در جامعه دامنه اثرگذاری خود را گسترش دهد.

 

کد خبر 997245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha