۱۵۰ نقطه از شهر کرمان به تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی مزین می شود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۱۵۰ نقطه از شهر کرمان تا قبل از سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی مزین به تمثال حاج قاسم می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان سردار حسین معروفی پنجشنبه ( 6 آذر ) در حاشیه رونمایی از المان های شهری با تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: مکتب حاج قاسم گفتمان و مصونیت کشور ما است و امروز استان کرمان و به ویژه شهر کرمان به واسطه این مرد بزرگ و ایثارگری ها، فداکاری ها و رشادت های این شخصیت برجسته، جهانی شده است و توجه جهان به شهر کرمان معطوف است.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: باید هر توریست، هر خارجی  و هرکس که وارد  شهر کرمان می شود این شهر را شهر حاج قاسم ببیند؛ ما در ترویج مکتب حاج قاسم در ستاد برنامه ریزی با حضور شهردار کرمان و دیگر عوامل شهرداری به این نتیجه رسیدیم که با همت شهرداری یک کار ماندگار در استان کرمان انجام دهیم.

 

 

 

وی ادامه داد: یکی از کارهای ماندگار در این راستا مزین کردن نقاطی از شهر به تمثال این شهید بزرگوار است، فضاهایی مانند فضاهای بنری، یک ماهه است و فضاهای ماندگارتری 8 تا 10 ساله نیاز است؛ اداراتی که درخواست بدهند با هماهنگی سپاه و شهرداری می توانند مکان خود را مزین به تمثال این شهید کنند.

 

 

 

سردار معروفی ادامه داد: 150 نقطه در شهر کرمان تا قبل از سالگرد مزین به تمثال حاج قاسم می شود از جمله در ورودی های شهر کرمان، چهاراره ها، میدان ها، ورودی و خروجی  گلزار شهدا انجام می شود و مسیر میدان بسیج تا میدان عاشورا هم روی پایه ها و تیرهای برق کار ماندگاری نصب خواهد شد.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه این کار ماندگار و الگویی از کرمان به کشورمان خواهد بود؛ خاطرنشان کرد: این حرکت های المانی دقیقاً حفظ شعائر و ارزش های ما است امروز 20 المان نزدیک بیت الزهرا نصب شده و تا هفته آینده هم 25 مورد دیگر نصب می شود و تا 15 روز قبل از نخستین سالگرد این مرد بزرگ ایثارگر 150 نقطه از شهر کرمان به تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی تزئین خواهد شد.

کد خبر 997355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha