موکب شهدای صنعت مس رفسنجان ۲۰۰ بسته معیشتی توزیع کرد

مسئول موکب شهدای صنعت مس سرچشمه رفسنجان از توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال به مناسبت هفته بسیج بین خانوارهای نیازمند خبر داد.

علیرضا توحیدی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان با اعلام این خبر افزود: پیرو منویات مقام معظم رهبری و اجرای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه بین اقشار آسیب دیده از ناحیه کرونا، موکب شهدای صنعت مس هم از ابتدای شیوع کرونا به کمک این قشر ضعیف آمده و تا کنون 4 مرحله از این رزمایش را انجام داده و پنجمین مرحله آن را هم امروز به مناسبت هفته بسیج با اهدای 200 سبد معیشتی به ارزش هر بسته 3 میلیون ریال جمعاً به ارزش 600 میلیون ریال به انجام رسانید.

 

 

 

مسئول موکب شهدای صنعت مس سرچشمه رفسنجان در تشریح اعطای 4 مرحله پیشین کمک های مومنانه این موکب تصریح کرد: ما خانواده هایی را که تحت پوشش هیچ ارگانی نیستند و از نهادهای حمایتی مانند موسسات خیریه، بهزیستی و کمیته امداد هم کمکی دریافت نمی کنند و نیازمند هستند شناسایی می کنیم که در این راستا در اسفند ماه سال گذشته بین یک هزار و 500 خانوار نیازمند آسیب دیده از ناحیه کرونا بسته های معیشتی به ارزش هر بسته 5 میلیون ریال توزیع کردیم.

 

 

 

وی ادامه داد: همه این کمک ها از سوی مجتمع مس سرچشمه انجام می شود و در ماه مبارک رمضان هم بین 2 هزار خانوار بی بضاعت شناسایی شده توسط موکب شهدای صنعت مس کارت هدیه 5 میلیون ریالی و بسته های معیشتی توزیع شد.

 

 

توحیدی پور خاطرنشان کرد: در اوایل مهرماه هم به یک هزار خانوار نیازمند که نیمی به لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی و نیمی به بسته های معیشتی نیاز داشتند این کمک های مومنانه از سوی مجتمع مس سرچشمه اهدا شد.

 

 

 

وی بسته های معیشتی توزیع شده را شامل اقلام مرغ و برنج، حبوبات، چای و قند، ماکارانی و سویا و ... عنوان و خاطرنشان کرد: بنا داریم تا پایان سال جاری هم 3 مرحله دیگر از کمک های مومنانه را توزیع کنیم مس سرچشمه در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود از هیچ کمکی دریغ نمی کند و مسئولان این صنعت خواهان ریشه کن شدن فقر و بیچارگی هستند که امیدواریم زمانی برسد هیچ فقیری نباشد و همه به طور یکسان از نعمت های الهی بهره مند شوند.

کد خبر 997373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha