۱۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان بجنورد توزیع شد

فرمانده سپاه بجنورد از توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان و به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «مهدی الهی راد» امروز(6 آذر) در مراسم نهضت سراسری کمک مومنانه که در محل سالن فجر سپاه ناحیه بجنورد برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت معصومه(س)، گفت: هفته بسیج در واقع یادآور حماسه های غرور آفرین انقلاب اسلامی است.

 

 

 

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد تقویت روحیه جهادی در بین آحاد مردم را یکی از برکات بیماری کرونا برشمرد و افزود: طی این مدت بیش از 75 خانه نیازمند به همت 80 گروه جهادی ساخته شده است.

 

 

 

وی بیان کرد: در این مدت قریب به 40 هزار بسته بهداشتی در میان مردم شهرستان توزیع شده و تمام روستاهای تابعه بجنورد را تحت پوشش قرار داد.

 

 

 

الهی راد افزود: یک میلیون و 500 قرص نان، 150 هزار پرس غذای گرم و سه هزار و 500 مورد لوازم التحریر، پوشاک و کفش در بین نیازمندان و مناطق محروم توزیع شده است.

 

 

 

وی اضافه کرد: طی این مدت بیش از 600 هزار ماسک در قالب 24 کارگاه، توسط بسیجیان تهیه و در بین مردم نیازمند توزیع شد.

 

 

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا تا کنون بیش از 60 هزار بسته معیشتی دربجنورد توزیع شده است، افزود: امروز نیز یک هزار و 500 بسته معیشتی دیگر در بین افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

 

 

 

الهی راد همچنین از راه اندازی 150 شغل خانگی برای نیازمندان در این مدت خبر داد و گفت: 200 نفر از بسیجیان در قالب گروه های جهادی اعلام آمادگی کردند تا به کادر درمان در کمک رسانی به بیماران کرونایی، مشارکت کنند.

 

 

کد خبر 997377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha