برگزاری اردوی جهادی سلامت در روستاهای محروم جهرم

زارعی از برگزاری اردوی جهادی سلامت با هدف آشناسازی دانش آموزان مناطق محروم با بیماری کرونا به همت کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم و همزمان با هفته بسیج، اردوی جهادی سلامت با حضور معلمان بسیجی در روستاهای محروم بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: در این برنامه بسیجیان فرهنگی با حضور در مدارس روستایی پیرامون بیماری کرونا و نحوه پیشگیری از ابتلا به این بیماری منحوس برای دانش آموزان صحبت کرده و آنها را با روند شیوع این بیماری آشنا کردند.

 

وی با اشاره به اینکه بسیجیان فرهنگی شهرستان جهرم در این اردوی جهادی سلامت به توزیع بسته های بهداشتی میان دانش آموزان اقدام کردند، بیان کرد: در اردوی جهادی سلامت 200 بسته بهداشتی به ارزش هشت میلیون ریال تهیه و میان دانش آموزان مناطق محروم بخش مرکزی جهرم توزیع شد.

 

زارعی ادامه داد: این بسته ها شامل ماسک، محلول ضدعفونی کننده، الکل و مایع دستشویی بوده است که به همت بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم تهیه شده است.

 

وی با اشاره به اینکه اردوی جهادی سلامت فرهنگیان شهرستان جهرم در چهار روستای بخش مرکزی این شهرستان انجام شد، عنوان کرد: فرهنگیان بسیجی در قالب این اردوی جهادی به سه روستای رشیدآباد، سه چاه، موردک و بیدکوه سرکشی کرده و دانش آموزان را با تبعات بیماری کرونا آشنا کردند.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم از برگزاری کلاس های دیگری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا، توسط مربیان بهداشت عضو کانون بسیج فرهنگیان جهرم خبر داد و گفت: این برنامه با هدف آموزش بیشتر دانش آموزان و خانواده های آنها در جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، برگزار شد.

 

زارعی در پایان ضمن تقدیر از فرهنگیان بسیجی اظهار داشت: هزینه اجرای این برنامه توسط خیرین نیک اندیش و قسمتی از آن نیز از صندوق نیکوکاری «مهر و رحمت» آن کانون تامین شده است.

کد خبر 997385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha