تقدیر اعضای کانون فرهنگی شهید گلمحمدی اراک  از کادر بهداشت و درمان

اعضای کانون فرهنگی هنری شهید گلمحمدی با حضور در مراکز درمانی با کادر درمان دیدار و با اهدا گل از زحمات این عزیزان تقدیر کردند.

خبرگزاری شبستان: اراک/ در این روزها که با موج جدید ویروس کرونا مواجه و شاهد خستگی بیش از حد کادر بهداشت و درمان  هستیم که با این بیماری منحوس برای سلامت افراد جامعه دست و پنجه نرم می کنند، همدلی و همراهی افراد جامعه و تقدیر از کادر درمان می تواند خستگی را از تن این دلیرمردان و شیرزنان خط مقدم مبارزه با این ویروس بردارد.

 

این روزها هر کس به هر شکی که می توانند به تقدیر و تشکر از کادر درمان می پردازد تا شاید این سپاس و قدر دانی به میزانی حتی اندک خستگی را از کادر درمان دور کرده و لبخند را بر لبان این عزیزان که برای مبارزه با کرونا شبانه روز تلاش می کنند بیاورد.

 

کودکی با کشیدن یک نقاشی کودکانه، مادری با دعا برای سلامتی پزشکان و پرستاران که شبانه روز برای نجات جان هموطنان تلاش می کنند، جوانانی با ماندن در خانه و قرار دادن پستی بر روی صفحه شخصی خود مبنی بر تقدیر از کادر بهداشت و درمان و ....

کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، پایگاه های فعال فرهنگی هستند که همواره در همه زمینه ها فعال بوده و در عرصه های مختلف و زمان های مختلف ورود پیدا می کنند.

 

از ابتدای شیوع ویروس کرونا جوانان عضو کانون های فرهنگی با حضور در عرصه به ضد عفونی محله ها و مناطق پرداختند، و بانوان و دختران جوان نیز به تهیه و تولید ماسک در برخی از مساجد پرداختند و تهیه بسته های بهداشتی و معیشتی و توزیع در بین افراد و به ویژه نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا از دیگر فعالیت های این پایگاه های فرهنگی بود.

 

کانون های مساجد با حضور و مشارکت گسترده خود در این ایام لبیک جانانه ای به بیانات مقام معظم رهبری گفته و گام در مسیر همدلی مومنانه گذاشتند و در طول این زمان که با شیوع کرونا مواجه شدیم فعالیت های گسترده ای انجام دادند.

 

تجلیل از کادر بهداشت و درمان به همت کانون شهید احمد گلمحمدی

 

کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی -شهرستان اراک کوی صالح آباد، از کانون های فعال شهر اراک است که از ابتدای شیوع ویروس کرونا پای کار آمده و فعالیت های زیادی انجام داده است.

 

تهیه بسته های بهداشتی  و معیشتی، جمع آوری کمک های مردمی و رساندن آن به دست نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا، توزیع بسته های بهداشتی، ژل ضد عفونی و الکل در بین خانواده منطقه صالح آباد و سطح شهر اراک، طبخ غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی و توزیع بین جامعه هدف و آسیب دیدگان از کرونا، تهیه دستکش وماسک بهداشتی و توزیع آن و .... از جمله فعالیت های این کانون در طول این مدت بوده است.

 

با آغاز سال تحصیلی جدید و اهمیت تحصیل دانش آموزان، تهیه بسته های تحصیلی و لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند و آسیب دیدگان از کرونا نیز از دیگر فعالیت های بوده که این کانون در طول این زمان انجام داده است.

 

بهره گیری از فضای مجازی و اجرای فعالیت های فرهنگی نیز از برنامه های اصلی کانون بوده و این برنامه ها را با شعار کار فرهنگی تعطیل نمی شود با حضور گسترده اعضا و افراد جامعه در پیام رسان های مختلف انجام داده است.

مدافعان سلامت جلوهای ایثار و گذشت را نمایان کردند

 

«احسان صالحی» با اشاره به اینکه تقدیر از کادر بهداشت و درمان امری ضروری است گفت: مدافعان سلامت و ایثارگران دفاع مقدس هر دو در خط مقدم هستند و با عشق و ایثار در برابر دشمن ایستادگی کردند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی، تجلیل از کادر بهداشت و درمان را امری شایسته دانست و بیان کرد: به همت کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی و هیئت فرهنگی مذهبی منتظران ظهور(عج)کوی صالح آباد، در مراسمی از کادر بهداشت و درمان استان مرکزی تجلیل بعمل آمد .

 

وی افزود: امید است که با این کار بتوانیم قدر دان گوشه ای از زحمات شبانه روی این عزیزان در طی این مدت زمان که با ویروس کرونا مواجه هستند باشیم.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی اضافه کرد: امیدواریم به مدد الهی و لطف خداوند متعال و با زحمات و تلاشهای کادر درمان استان مرکزی هر چه زودتر این بیماری منحوس از استان و کشور عزیزمان ریشه کن شود.

 

گفتنی است، به منظور تقدیر زحمات و تلاشهای بی شائبه و خداپسندانه کادر درمان با اهداء شاخه گل و بسته های تبرکی حرم ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و مهر تبرکی حرم قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس(ع) از پرستاران و کادر درمان مجتمع تخصصی و فوق تخصصی ثارالله و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی قدس اراک قدردانی شد.

کد خبر 997388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha