برنامه آموزشی «سبک زندگی اسلامی» برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سئین شهرستان سرعین گفت: برنامه آموزشی «سبک زندگی اسلامی» ویژه اعضای خواهر این کانون با سخنرانی حجت الاسلام «طاهر عزت خواه» برگزار شد.

«گل حسین فیاضی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، گفت: برنامه آموزشی «سبک زندگی اسلامی» ویژه اعضای خواهر این کانون با سخرانی حجت الاسلام «طاهر عزت خواه» مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سئین شهرستان سرعین تصریح کرد: این برنامه آموزشی به دلیل شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همزمان با هفته بسیج در مسجد جامع روستا برگزار شد.

 

وی اظهار داشت: بیان شیوه های قرآنی در سبک زندگی می تواند راهگشایی برای تربیت دینی نوجوانان و جوانان برای آینده زندگی آنها و گام مهمی در جهت استفاده از این روش ها باشد.

 

فیاضی بیان کرد: مولفه های بسیاری در زندگی اجتماعی افراد وجود دارد که اگر آموخته با آموزه های دینی و اسلامی نباشد در آینده موجب انحطاط و گمراهی می شود برای همین است که ائمه اطهار (ع) مومنان را به رعایت آموزه های دینی در سبک زندگی خود دعوت می کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سئین افزود: سبک زندگی اسلامی ابعاد مختلف دارد که در قرآن کریم به آن اشاره شده و علما در طول تاریخ همه را به رعایت این آموزه های دینی دعوت کرده اند.

 

فیاضی تاکید کرد: ارتباطات انسانی اگر مبتنی بر اخلاق باشد راه صحیح سبک زندگی را انتخاب کرده ایم در غیر صورت باید مراقب عواقب خطرناک انحراف باشیم.

 

کد خبر 997422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha