خانه نشینی فرصتی در جهت آشتی با کتاب و افزایش مطالعه است

ناهیدی فرد گفت: ویروس کرونا بهترین فرصت است تا کتاب‌هایی را که سال‌هاست در قفسه کتاب خانه داریم، ولی فرصت مطالعه را نداشتیم مطالعه کنیم.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در روزهایی که شیوع ویروس کرونا، سلامت جامعه را به چالش کشید، بهترین راهکار برای در امان ماندن از ویروس کووید ۱۹ ماندن را در خانه و خود قرنطینگی است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان افزود: به عقیده کارشناسان، کتاب‌ها این قابلیت را دارند که بتوانند در این روزهای سخت ، آرامش را به فرد برگردانند و می‌توان گفت، مطالعه  فعالیتی است که موجب می‌شود زمان مفیدتر و با آرامی طی شود.

 

وی ادامه داد: ویروس کرونا بهترین فرصت است تا کتاب‌هایی را که سال‌هاست در قفسه کتاب خانه داریم، ولی فرصت مطالعه را نداشتم را مطالعه کنیم..

 

وی اظهار داشت: مطالعه کتاب در این روزهای سخت کرونایی می‌تواند روش مناسبی باشد تا فرد را از تفکرات منفی و استرس دور کند.

 

 سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: همانطور که  برای داشتن جسم سالم، بدن به تغذیه خوب و سالم نیاز دارد، اگر فرد بخواهد روح و روان سالمی داشته باشد، باید روان فرد غذای خوب و مناسبی را دریافت کند که این غذای مناسب روح، کتاب است.

 

ناهیدی فرد افزود: در این روزها، اگر افراد خانواده کتاب‌های مفید و امید بخش را مطالعه کنند و نکات کلیدی این کتاب‌ها را در اختیار سایر افراد خانواده قرار دهند،می‌توانند تا حد زیادی از فشارها و استرس‌های ناشی از بیماری کرونا مقابله کنند.

 

 

کد خبر 997425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha