مردمی بودن و ولایتمداری، دو رمز اصلی توفیق بسیج از  انقلاب تاکنون

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مردمی بودن و ولایتمداری را از رموز اصلی توفیق بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برشمرد.

آیت الله «محسن فقیهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت فرارسیدن پنجم آذرماه، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به دستور حضرت امام (ره) ابراز داشت: به لطف الهی شجره طیبه بسیج در طول بیش از چهار دهه فعالیت در عرصه های مختلف دستاوردها و برکات عظیم و خیره کننده ای داشته که امروز لازم است از طریق رسانه های جمعی این خدمات و برکات به درستی تبیین شود.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: در روزگاری که دشمنان به دنبال ایجاد فضای نااُمیدی در جامعه ما هستند و به خصوص در رابطه با نسل جدید، برنامه ها و اهداف شومی را دنبال می کنند ما باید با تبیین صحیح و دقیق خدمات نظام و انقلاب اسلامی به آحاد مردم به خصوص از ناحیه بسیج مستضعفین، روحیه اُمید به آینده را در جامعه تقویت کنیم.

 

استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: بسیج، شجره طیبه ای است که به فرمان امام راحل و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم تأسیس شد و رمز موفقیت و تداوم عزتمندانه آن نیز مردمی بودن و ایمانی بودنِ هویت آن است و این که همواره خود را ولایتمدار و در خط امام و رهبری می داند.

 

وی بیان داشت: به همین خاطر است که دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام، از بسیج و بسیجی کینه به دل دارند و از ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در این کشور امام زمان(عج) به شدت می هراسند، چرا که می دانند مادامی که اندیشه و تفکر و روحیه بسیجی در ایران اسلامی وجود دارد، آن ها کاری از پیش نمی برند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین خاطرنشان کرد: امروز در مواجهه با مسایل و مشکلات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی، باید هر چه می توانیم از ظرفیت بسیج میلیونی استفاده کنیم، کما این که به عنوان مثال امسال در بحث کرونا و در سال های اخیر در مساله امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل و زلزله، اعجاز شجره طیبه بسیج را در خدمت به مردم و محرومان مشاهده کرده ایم و انشاالله باید این روند با قوت ادامه پیدا کند.

کد خبر 997479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha