برخی از مشکلات اقتصادی ناشی از سیاست های غلط است

حجت الاسلام میرتاج‌الدینی گفت: برخی از مشکلات اقتصادی موجود ناشی از سیاست های غلط و تدبیرهای نادرست است.

حجت الاسلام «سیدمحمدرضا میرتاج الدینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: این روزها مردم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی ناشی از جنگ اقتصادی دشمنانن علیه نظام اسلامی ایران به سر می برند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر روز شاهد گرانی‌های تازه هستیم، صف‌های طولانی مرغ در شرایط کرونایی، عدم تأمین مواد اولیه و نهاده‌های دامی این وضعیت را دامن می‌زند.

وی ادامه داد: برخی از مشکلات اقتصادی موجود ناشی از سیاست های غلط و تدبیرهای نادرست است؛ در حالی که تحریم‌های ظالمانه آمریکا معیشت مردم را هدف قرار داده است، تصمیم‌های نادرست هم بر خود تحریمی‌ها افزوده است.

تاج الدینی تصریح کرد: چند ماه است بیش از 8.5 میلیون تن کالا در گمرک‌ها انباشته شده بود که نیمی از آن مربوطه به کالاهای اساسی بود. این شیوه‌های مدیریتی باید اصلاح و برای جبران کاهش قدرت خرید مردم اقدام شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان این‌که تصویب قانون یارانه کالایی در مجلس یازدهم در راستای کمک به معیشت مردم است، خاطرنشان کرد: دولت نباید در اجرای آن بهانه تراشی و امتناع کند، دولت باید در ریلی که مجلس تعیین می‌کند؛ حرکت کند، دولت باید تابع و تسلیم قانون باشد.

وی ادامه داد: نسبت به مشکلات و سختی‌ها و خرابی‌های کشور جریان مدعی اصلاحات شریک جرم است و نباید خود را کنار کشیده و تطهیر کند زیرا که این دولت را آنها بر سر مردم مسلط ساختند و در دولت یازدهم و دوازدهم در اداره کشور شریک بودند.

تاج الدینی افزود: ملت هم باید هوشیار باشند که جریان ارتجاعی غربگرا می‌خواهند با دوگانه‌سازی‌های کاذب مجدد شیوه‌های غلط و نسخه‌های باطل و تجربه شده سازش و عدول از آرمان‌های انقلاب را تداوم دهند.

میرتاج‌الدین بیان داشت؛ راه و چاره برون رفت از این وضعیت نابسامان بازگشت به ارزش‌های انقلابی و سیره امامین انقلاب و عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت همه جانبه از تولید و اشتغال و بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان است.

کد خبر 997514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha