انتشار فراخوان پیش همایش بزرگداشت شیخ ‌محمد خیابانی

محورهای فراخوان مقاله پیش همایش ویژه معلمان و دانش آموزان به مناسبت این روز منتشر شد.

حجت الاسلام «الیاس ابراهیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: محورهای فراخوان مقاله پیش همایش ویژه معلمان و دانش آموزان به مناسبت این روز منتشر شد.

دبیر اجرایی همایش بزرگداشت شیخ ‌محمد خیابانی خاطرنشان کرد: با توجه به توان علمی معلمان گروه های آموزشی تاریخ و ادبیات و لزوم انجام کارهای تحقیقاتی توسط دانش آموزان در زمینه شخصیت های برجسته تاریخی فراخوان این همایش در ۲ بخش معلمان و دانش آموزان منتشر شد.

وی زندگی شهید شیخ محمد خیابانی، نوآوری و آثار فرهنگی و اجتماعی و  آموزشی شهید بزرگوار را از محورهای دیگر فراخوان پیش همایش معلمان و دانش‌آموزان اعلام و اظهار امیدواری کرد: معلمان علاقه مند علاوه بر مشارکت در فراخوان مقالات این پیش همایش  مشوق دانش آموزان مستعد برای انجام تحقیق و  و ارائه مقاله در خصوص این شهید بزرگوار باشند.  

ابراهیمی افزود: معلمان رشته های تاریخ و ادبیات می توانند آثار علمی و تحقیقاتی خود را در زمینه عوامل داخلی و خارجی قیام شیخ محمد خیابانی، آثار و خطابه های شیخ محمد خیابانی و نیز مقابله شیخ محمد خیابانی با التیماتوم روس و قرارداد استعماری وثوق الدوله به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

وی افزود: دبیرخانه این ستاد با همکاری معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و سرگروه های درسی تاریخ و ادبیات این اداره کل فراخوان مقاله پیش همایش معلمان و دانش آموزان بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی را با هدف مشارکت علمی و جامعه فرهنگیان در برگزاری این همایش منتشر کرد.  

گفتنی است، نخستین همایش بین المللی شیخ محمد خیابانی به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ در تبریز برگزار می شود و فرصت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش سی ام آذر ماه امسال اعلام شده است.  

نشانی دبیرخانه این همایش بین المللی تبریز، میدان شهید بهشتی(منصور سابق)، ابتدای خیابان شهید بهشتی، خانه موزه شیخ محمد خیابانی بوده و نشانی اینترنتی همایش نیز shahidkhiyabani.com می باشد.

کد خبر 998437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha