کرونا سبب احیای روحیه جهادی در بین مردم شد/ مردم در طرح محله محور همکاری داشته باشند

آیت الله مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه کرونا سبب احیای روحیه جهادی در بین مردم شد، گفت: مردم در طرح محله محور همکاری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله سید محمد کاظم مدرسی دقایقی قبل در برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه که در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد با بیان اینکه کرونا در عین حالی که مشکلات زیادی را به وجود آورد اما نمودهای بسیاری را در پی داشت، گفت: امروزه در سطح کشور می‌بینیم که مردم به صورت جهادی فعالیت می‌کنند که در هشت سال دوران دفاع مقدس هم به خوبی از سوی مردم قابل مشاهده بود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اینکه بسیجیان کسانی هستند که اصلا در مقابله با دشمن و سختی تن به ذلت نمی‌دهند اضافه کرد: شهدا نمونه‌های بارز و شاخص ارزش‌های اسلامی هستند که اصلا احساس ضعف نکرده و نمی‌کنند و همیشه در مقابل دشمن و سختی ایستادگی کرده‌اند.

وی به اجرای طرح محله محور توسط سپاه الغدیر استان یزد، عنوان کرد: با توجه به راه‌اندازی طرح محله محور توسط سپاه الغدیر استان و بسیج، درخواست داریم که اگر شهروندی دچار بیماری شده با این عزیزان همکاری خوبی داشته باشند تا این طرح بتواند با موفقیت انجام شود.

مدرسی اعلام کرد: اگر کسی مشکوک به بیماری است در منزل بماند و بی‌دلیل از منزل خارج نشود تا دیگران با مشکل مواجه نشوند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با تأکید بر اینکه مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار خوب عمل کردند اظهار داشت: مردم بیش از 80 درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی را انجام می‌دهند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

کد خبر 997531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha