مردم در اجرای طرح شهید سلیمانی همکاری لازم را داشته باشند

صابر گفت: آماده اجرای طرح شهید سلیمانی هستیم و از مردم انتظار داریم در اجرای طرح همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عباس صابر» امروز(پنجشنبه، ۶ آذر) در جلسه قرارگاه شهید سلیمانی که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: از ظرفیت صدا و سیما، خبرگزاری ها و رسانه ها در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی بهره گرفته شود.

 

فرماندار بندر آستارا از آغاز طرح شهید سلیمانی خبر داد و افزود: این طرح با برگزاری رزمایشی از روز (شنبه، ۸ آذر) آغاز می شود.

 

وی با بیان اینکه همه تلاش ها برای کنترل و مدیریت بیماری کرونا ویروس است، تصریح کرد: آماده اجرای طرح شهید سلیمانی هستیم و از مردم انتظار داریم در اجرای طرح همکاری لازم را داشته باشند.

 

صابر از فرمانده سپاه آستارا به عنوان فرمانده عملیات طرح شهید سلمیانی خواست گزارشات لحضه به لحضه اجرای طرح را اطلاع رسانی کنند.

 

*غربالگری خانه به خانه مردم در طرح شهید سلیمانی

«بهزاد قنبری» نیز در این جلسه،اظهارکرد: در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی مردم و شهروندان به صورت خانه به خانه غربالگری می شوند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: طرح شهید سلیمانی در مدت ۱۰ روز اجرا می شود.

 

وی بر تهیه لوازم ضروری اجرای طرح همچون دستگاه تب سنج، ماسک، دستکش و ... تاکید کرد.

 

قنبری با بیان اینکه آموزش های لازم به نیروهایی که در قالب طرح شهید سلیمانی به انجام وظیفه خواهند پرداخت، داده شده است، گفت: پس از شناسایی افراد مبتلا، قرنطینه  های هتلی نیز آغاز می شود.

 

«فرید بصیری مقدم» نیز در این جلسه،اظهارکرد: طرح شهید سلیمانی در سه بخش حمایتی، مراقبتی و حفاظتی اجرا می شود.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم از عهده بیماری بر بیاییم و بیماری را کنترل و مدیریت کنیم باید برنامه ای کامل را تدوین و اجرا کنیم.

کد خبر 997553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha