افتتاح پایگاه مقاومت گلزارشهدای کرمان/یک هزار بسیجی مأموریت تازه ای پیدا می کنند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اهداف و مأموریت های پایگاه مقاومت بسیج گلزار شهدا را تبیین کرد و گفت: به زودی فضای زیبایی برای این پایگاه ساخته و در دو بخش خواهران و برادران فعالیت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، شامگاه پنجشنبه(6 آذر) در آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج گلزار شهدای کرمان  در سخنانی با اشاره به اینکه هر چه که زمان می گذرد، فراق حاج قاسم بیشتر بر ما مستولی می شود و احساس کمبود و نداشتن یک انسان جامع الاطراف را بیشتر در خود حس می کنیم؛ افزود: در هر عرصه ای که می نگریم اعم از مردم داری و شجاعت و اخلاق و شهادت و ایستادگی در مسیر حق و...جز زیبایی از حاج قاسم نمی بینیم.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شهید سلیمانی را نه فقط فرمانده که مراد و استاد تلقی کرد و گفت: شخصیتی که بالاترین درجه نظامی کشور را دارد و بزرگترین جبهه را در یک منطقه فرماندهی می کند و در برابر همه دنیای کفر و الحاد و شقی ترین دشمنان دین و اهل بیت و ملت ایران می ایستد؛ اما همین انسان عارفی می شود که به بزرگترین شخصیت های جهان اسلام{توصیه های شهید سلیمانی به مراجع}  تذکر می دهد.

 

 

وی ادامه داد: او همه معادلات را به هم زد و ما تازه فهمیدیم علی(علیه السلام) در فراق مالک چه کشید آنجا که علیِ زمان ما در کنار پیکر مالک خویش ایستاد{و نماز او را با گریه خواند}.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شهید سلیمانی را الگوی عملی جهان اسلام، همه آزادی خواهان و ملت بزرگ ایران خواند و اظهار کرد: همه دوست دارند حاج قاسم سلیمانی شوند و مثل او فدای قرآن و اسلام و ملت خود بشوند؛ اما این اتفاق کوچکی نبود و نمی توان حاج قاسم شد اما او دست یافتنی است زیرا قرارگرفتن در مکتب حاج قاسم که مکتب اهل بیت و امامین انقلاب است، مصونیت ایجاد می کند.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به مأموریت های ایجاد شده برای حوزه پیرامونی گلزارشهدای کرمان به جهت کثرت زائر اشاره و تصریح کرد: یکی از خلأها را نبود پایگاه مقاومت بسیج دانستیم و برای همین امروز این پایگاه که استانی است افتتاح می شود زیرا با سفید شدن وضعیت استان به لحاظ کرونا، روزانه فقط 3 هزار دانش آموز و دانشجوی زائر از سراسر کشور و 20 تا 30 هزار زائر از طیف های دیگر داریم که مدیریت این حجم از زائر کار ساده ای نیست.

 

 

سردار معروفی ادامه داد: این پایگاه از 200 پایگاه هر یک به تعداد 5 نفر داوطلب می گیرد که 200 نفر آنان در قالب گردان و 800 نفر برای امنیت داخل گلزار و مراسم ویژه و...سازماندهی می شوند.

 

 

وی با اعلام اینکه به زودی فضای زیبایی برای این پایگاه ساخته و در دو بخش خواهران و برادران فعالیت خواهد کرد؛ خاطرنشان کرد: میهمان نوازی ما باید از زائرین میهمان نوازی حاج قاسم گونه و همراه با تکریم و عزت باشد.

 

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین، خانواده شهدا و اقشار مختلف برگزار شد؛ علی عبدالعلی زاده از رزمندگان دوران دفاع مقدس به فرماندهی این پایگاه منصوب شد.

 

 

 

 

کد خبر 997555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha