ظرفیت ۱۲ تخت بخش آی سی یو بیمارستان تالش تکمیل است

شاهکویی با بیان اینکه هر ۱۲ تخت بخش آی سی یو بیمارستان تالش پر شده و این زنگ خطر است، گفت: مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و دستورالعمل ها را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش،«محمدحسین شاهکویی» امروز(پنجشنبه، ۶ آذر) در جلسه مدیریت بحران که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: قانون تکالیفی را به همه دستگاه ها واگذار کرده و مدیران و کارکنان دستگاه ها امور و تکالیف محوله را پیگیر باشند.

 

فرماندار تالش به تجمعات غیرضروری و برگزاری مراسم عروسی در برخی نقاط این شهرستان اشاره کرد و افزود: متاسفانه مردم با حضور در اینگونه مراسم ها به کرونا مبتلا می شود.

 

وی با بیان اینکه هر ۱۲ تخت بخش آی سی یو بیمارستان تالش پر شده و این زنگ خطر است، تصریح کرد: مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و دستورالعمل ها را جدی بگیرند.

 

شاهکویی بر جلوگیری از برگزاری هرگونه تجمع در شهرستان تالش تاکید کرد و گفت: باید آستین ها را بالا زده و مردم را نسبت به این بیماری آگاه کرده و مردم را در روستاها آموزش دهیم.

 

عالی ترین نماینده دولت در تالش به آغاز فصل سرما اشاره کرد و افزود: شهرداران ستاد مدیریت بحران شهرداری ها را فعال کنند.

 

وی با تاکید بر رفع نقص فنی ماشین آلات و تجهیزات، اظهارکرد: برای استقرار ماشین آلات و تجهیزات در نقاط مهم برنامه ریزی و هماهنگی لازم انجام شود.

 

شاهکویی با اشاره به اینکه در سطح بخش ها توسط بخشداران جلسات هماهنگی برگزار شود، تصریح کرد: تقسیم وظایف درون دستگاهی برای هماهنگی های بیشتر انجام شود.

 

وی ادامه داد: روستاهایی که فاقد گاز هستند در اولویت باشند و سوخت روستانشینان فاقد گاز تامین شود.

 

فرماندار تالش با بیان اینکه راهدای تالش و آستارا آمادگی لازم برای نمک پاشی و برف روبی را داشته باشند، گفت: نمک و ماسه برای برفروبی توسط راهداری و شهرداری ها تامین شود.

 

وی بر استفاده از توان و ظرفیت شرکت های امداد خودرو در روزهای برفی و یخبندان تاکید کرد و افزود: ماشین آلات عمرانی و ایستگاه های آتش نشانی روستایی آمادگی لازم را داشته باشند.

 

شاهکویی با بیان اینکه با بخش خصوصی به منظور استفاده از ظرفیت و امکانات و تجهیزات آنها هماهنگی شود، خاطرنشان کرد: از تراکتورهای دارای تیغه برفروبی با هماهنگی جهاد کشاورزی و بخشداری ها نیز بهره گرفته شود.

کد خبر 997581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha