تشکیل قرارگاه آسيب های اجتماعی در بافت های پرآسيب شیراز

کرمی گفت: يک قرارگاه با هدف مقابله با آسيب های اجتماعی در بافت های پرآسيب شیراز تشکیل خواهد شد که تمامی دستگاه ها در این قرارگاه عضو خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سلیمان کرمی»، امروز (پنج شنبه 6 آذر) در بازدید میدانی از محله «سنگ سیاه» شیراز گفت: امسال 2 مرحله سامان دهی معتادان متجاهر به اجرا درآمد و سومين مرحله نیز هفته آتی و با همكاری ويژه شهرداری شيراز و تمامی دستگاه های متولی به اجرا گذاشته خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس افزود: همکاری دستگاه قضایی حائز اهمیت ویژه است و امیدواریم با جمع آوری معتادان متجاهر از بافت تاریخی مانند «سنگ سیاه» محیطی امن در این محله ها ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: تعيين تكليف اماكن فرسوده ميراثی با همكاری ويژه دادستانی و قضايی و با جذب سرمايه گذاران در اين بخش برای تبدیل این اماکن به مراکز اقامتی و بومگردی و ... تهدیدهای این بافت را به فرصت تبدیل می کند.

کرمی از ايجاد يک قرارگاه با هدف مقابله با آسيب های اجتماعی در بافت های پرآسيب شیراز خبر داد بیان کرد: تمامی دستگاه ها در این قرارگاه عضو خواهند شد و نماينده ويژه دادستانی و معتمدان و ساکنان محله به صورت ماهانه در این محله ها حاضر شده و به بررسی مشکلات خواهند پرداخت.

وی با تاکید بر ایجاد اشتغال برای بهبود یافتگان مواد مخدر عنوان کرد: برای مشغول به کار شدن این افراد یک طرح تدوين شده و در دستور كار قرار گرفته است كه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به رياست استاندار فارس مورد تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 997584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha