برگزاری مسابقه طراحی پرتره «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در جهرم

سروش از برگزاری مسابقه طراحی پرتره «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» همزمان با هفته بسیج در شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی سروش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت هفته بسیج به فراخوان مسابقه طراحی پرتره «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» اشاره کرد و گفت: این مسابقه به مناسبت هفته بسیج و از سوی کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم برنامه ریزی و تدوین شده است.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم به شرایط شرکت در این مسابقه اشاره کرد و افزود: تکنیک های قابل قبول در مسابقه سیاه قلم و مداد رنگ بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه آثار باید در قطع ۵۰ × ۷۰ ارسال شود، بیان کرد: شرکت کنندگان باید اصل اثر را به کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم واقع در خیابان «آیت الله کاشانی»، جنب سینما، ساختمان فرهنگی سپاه جهرم تحویل دهند.

 

سروش با اشاره به اینکه آثار ارسالی عودت داده نمی شوند، خاطرنشان کرد: آخرین مهلت آثار به این مسابقه 30 آذرماه تعیین شده است.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم با اشاره به اینکه به سه برگزیده این مسابقه جوایز نقدی اهدا می شود، عنوان کرد: به نفرات نخست تا سوم مسابقه طراحی پرتره «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» علاوه بر لوح تقدیر به ترتیب هدیه 400، 200 و یکصد میلیون ریالی تقدیم می شود.

کد خبر 997618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha