ریشه فخری زاده ها با ترور خشک نمی شود/ آن شهید منشا خدمات هسته ای و موشکی اما ناشناخته بود

حجت الاسلام عسکری با اشاره به اینکه مردم بدانند اسرائیل و آمریکا مردها را ترور و نامردها را حمایت و تأیید می کنند؛ گفت: شهید فخری زاده منشأ خدمات هسته ای و موشکی برای جامعه بود امّا ناشناخته و مورد هدف دشمن بود.

حجت الاسلام اصغر عسکری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهید والامقام دکتر محسن فخری زاده را تسلیت گفت و افزود: شهادت گوارای چنین مردان میدان جنگی است که دشمنان همیشه از وجود آن ها بر روی کره زمین در هراس هستند.

 

 

 

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: مردم باید بدانند اسرائیل و آمریکا مردها را ترور و نامردها را حمایت و تأئید می کند؛ شهیدفخری زاده کسی بود که هم در صنایع موشکی هم در صنایع هسته ای صاحب نظر و  اهل کار و برنامه بود.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه مقامات صهیونیستی هم حتّی نام ایشان را بردند و توئیت کردند که منتظر خبرهای ایشان باشید؛ افزود: آنچه مسلم بود اینکه این شهید مورد هدف اسرائیل بود تا به شهادت برسد البته این شهید تنها نبود و محافظت می شد امّا دشمن از راه صحنه سازی وارد شد و به وی شلیک و او را به شهادت رساند.

 

 

 

حجت الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: قطعاً کسانی که ذره ای اهل سیاست و اعتقادات هستند می بینند که دشمنان ما  تروریست هایی هستند که نمی توانند افراد خادم را ببینند؛ دشمن افراد خادم را مانند شهید فخری زاده که برای جامعه تلاش می کرد و ناشناخته بود مورد هدف قرار می دهد؛ دشمنان هم خوب او را می شناختند و نمی توانستند وجود پر خیر و برکت یکی از اندیشمندان ایران را در عرصه هسته ای و موشکی ببینند، و دنبال ترور و شهادت او بودند تا اینکه به هدف خود رسیدند.

 

 

 

وی تصریح کرد: شخصیت های اسلامی و کارآمد اگر چه شهید می شوند و بهترین مرگ هم شهادت است و به دل ملّت اندوه آورده می شود امّا افراد زیادی هستند که از این شهدا درس ها آموخته و آن ها را الگوی خود قرار می دهند و ریشه چنین انسان هایی که به دست منافقین شهید می شوند با ترور خشک نمی شود.

 

 

 

محسن فخری‌ زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، عصر جمعه ۷ آذر در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 997708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha