انقلاب اسلامی با شهادت فخری زاده ها به بن بست نمی رسد

حجت الاسلام احمدی گفت: دشمن بداند که با شهادت فخری زاده ها و دانشمندان و نخبگان ما انقلاب اسلامی به بن بست نمی رسد و در طول چهار دهه گذشته انقلاب در برابر همه این توطئه ها به راه خود ادامه داده است.

حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان ضمت تبریک و تسلیت شهادت «محسن فخری زاده» دانشمند هسته ای کشورمان گفت: انقلاب شکوهند انقلاب اسلامی ایران در طول چهار دهه از عمر پربرکت خود با حوادث تلخ و شیرین زیادی از جمله ترورهای دهه 60 رو به رو بوده است و در دهه های اخیر نیز ترورهای ناکام و یا موثری از شخصیت های بزرگ کشور از جمله دانشمندان هسته ای و موشکی از سوی جریان های معاند و استکباری و دستگاه های اطلاعاتی صهیونیستی و موساد اتفاق افتاده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: به کوری چشم دشمنان، ترور این شخصیت های موثر علمی و دانشمندان هسته ای و موشکی از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز نتوانسته خللی در روند حرکت پراعتلای انقلاب اسلامی به وجود بیاورد.

 

حجت الاسلام احمدی ابراز داشت: دشمنان انقلاب کور هستند و نمی بینند که این اتفاقات باعث انسجام و یکپارچگی بیشتر ملت ایران شده و این انسجام انرژی بیشتری برای چرخش موتور حرکت انقلاب اسلامی برای رسیدن به غایت نهایی به وجود آورده است.

 

وی بیان کرد: برای آنکه پرچم پرافتخار و پربرکت انقلاب اسلامی به دست منجی بشریت برسد نیاز به فداکاری، ایثارگری، مقاومت و ایستادگی در صحنه است که ملت ایران این را به خوبی آموختند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ابراز داشت: نزدیک به یک سال پیش دشمنان کوردل انقلاب اسلامی سردار دلها سپهبد قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند و این اقدام استکبار جهانی نه تنها باعث عقب نشینی ملت ایران نشد بلکه انسجام و وحدت بیشتر امت اسلامی و همچنین بروز و ظهور شخصیت هایی که دست پرورده مکتب حاج قاسم بودند را به همراه داشته است.

 

حجت الاسلام احمدی به شهادت دانشمند هسته ای ایران اشاره کرد و افزود: امروز شهید «محسن فخری زاده»، دانشمند عزیزی که از شخصیت های نظامی جمهوری اسلامی بود توسط صهیونیست غاصب و استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی از ملت ایران گرفته شد و دشمنان گمان می برند انقلاب اسلامی با این اقدامات به بن بست می رسد ولی اینگونه اقدامات ملت ایران را در مسیری که قرار دارد ثابت قدم خواهد کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی شخصیت های برجسته نظامی مثل شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمندان برجسته ای مثل فخری زاده ها را تربیت کرده است که این افراد موثر برای آنکه از تیررس دشمنان خارج شوند گمنام فعالیت می کنند و نظام مقدس جمهوری اسلامی پرقدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: صهیونیست ها و مستکبران بدانند با رفتن فخری زاده ها انقلاب به بن بست نمی رسد بلکه پویاتر و شادابتر در مسیر خود حرکت خواهد کرد و این خسارت ها را باید به فرصت تبدیل کنیم و از شهدایی که به دست دشمنان ترور می شوند درس بگیریم و راه آنها را در زیر سایه ولایت و رهبری ادامه دهیم.

 

 

کد خبر 997709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha