برگزاری یادواره شهدا به صورت مجازی در اندیمشک

ماسوری از برگزاری یادواره شهدا به صورت مجازی در اندیمشک خبر داد و گفت: این یادواره به مناسبت هفته بسیج توسط کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص)، موسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت زینب (س) و پایگاه مقاومت بسیج طیبه اندیمشک برگزار شد.

«محمدرضا ماسوری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، به تشریح اقدامات و برنامه‌های کانون نبی اکرم (ص) اندیمشک در هفته بسیج پرداخت و اظهار کرد: این کانون در این هفته با همکاری و مشارکت موسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت زینب (س) و پایگاه مقاومت بسیج طیبه اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوعی کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) اندیمشک با بیان اینکه یادواره شهدا به مناسبت هفته بسیج به دلیل شرایط کنونی و گسترش شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی برگزار شد افزود: تلاوت قرآن کریم، سخنرانی و روایتگری از جمله بخش‌های این یادواره بودند.

 

وی از برپایی ایستگاه سلامت در راستای طرح «هر پایگاه مقاومت، یک پایگاه سلامت» خبر داد و اذعان کرد: در این ایستگاه توزیع ماسک و دستکش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت.

 

ماسوری تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی و مطالعه وصیت‌نامه شهدا و غبارروبی گلزار شهدای اندیمشک از دیگر اقدامات فرهنگی صورت گرفته در هفته بسیج بودند.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص)، موسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت زینب (س) و پایگاه مقاومت بسیج طیبه اندیمشک به مناسبت هفته بسیج در راستای کمک به نیازمندان اقدام به توزیع مواد شوینده، تهیه بخاری، پرداخت کمک هزینه درمان، تسویه حساب نیازمندان، توزیع لوازم‌التحریر و توزیع البسه و کفش کردند.

کد خبر 997755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha