جمع آوری کمک های مومنانه در ۱۲۰ مرکز نیکوکاری استان زنجان

صفری از جمع آوری بیش از ۳۲ میلیارد تومان در ۱۲۰ مرکز نیکوکاری استان زنجان در هشت ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران از اجرای مرحله دوم کمک های مومنانه کمیته امداد استان زنجان در قالب ایران همدل خبر داد و گفت: به همت خیرین در هشت ماهه نخست امسال 32 میلیارد تومان در 120 مرکز نیکوکاری استان زنجان جمع آوری شده است.

 

هدایت صفری با تقدیر از حضور پررنگ خیرین در کمک به نیازمندان در استان زنجان ادامه داد: در مرحله دوم بیش از دو هزار بسته بین نیازمندان در مناطق محروم روستایی استان توزیع خواهد شد.

 

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، هر بسته شامل روغن، برنج، حبوبات، روغن و شکر بوده و ارزش این اقلام بیش از ۵۰۰ هزار تومان است.

 

وی از ارائه کمک های تخصصی تر در مرحله سوم رزمایش ایران همدل خبر داد و یادآور شد: به همین منظور در کمیته امداد استان زنجان هشت مرکز نیکوکاری تخصصی ایجاد شده است.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: خیرین زنجانی تاکنون بیش از هشت هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی را بین نیازمندان استان توزیع کردند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، تصریح کرد: مردم با واریز کمک‌های خود از طریق شماره کارت ۰۴۲۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و یا از طریق شماره گیری کد مهربانی #۰۲۴*۸۸۷۷* با تلفن همراه، در این پویش معنوی مشارکت کنند.

 

 

کد خبر 997800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha