توزیع ۲ هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی خراسان جنوبی

معاون امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۲ هزار کوله پشتی و بسته تحصیلی بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی استان توزیع می شود، گفت: برای این تعداد اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال جمع آوری شده است.

«حسن رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طرح پازل همدلی به همت بهزیستی کشور با شعار «قطعه قطعه جمع گردد، همدلی معنا شو» و با هدف تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان مددجویی این سازمان طراحی شده است.

 

معاون امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه حدود پنج هزار دانش آموز تحت پوشش بهزیستی در استان هستند، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 500 پک تحصیلی بین این دانش آموزان توزیع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در راستای پویش پازل همدلی 2هزار کوله و بسته تحصیلی بین دانش آموزان تحت پوشش این نهاد حمایتی در استان توزیع می کنیم، ادامه داد: در این مرحله دانش آموزان شهرهای مرزی استان از جمله نهبندان، زیرکوه، سربیشه و درمیان از کمک های خیرین شرکت کننده در پازل همدلی بهره مند می شوند.

 

رحیمی در ادامه عنوان کرد: برای این تعداد کوله و پک تحصیلی اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال جمع آوری شده و سقف کمک به خراسان جنوبی در این طرح چهار میلیارد ریال است و تا کامل نشدن این سقف طرح پازل همدلی ادامه خواهد داشت.

 

معاون امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان جنوبی در پایان با بیان اینکه قطعه پازل استان خراسان جنوبی در ابعاد ۲۰ متر در ۳۰ متر نقش بسته است، افزود: ارزش هر قطعه از 10 هزار تومان به بالا است و خیرین می توانند با مراجعه به سایت www.puzzlehamdeli.ir و انتخاب شهر مورد علاقه خود در این طرح شرکت کنند.

کد خبر 997812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha