ترور شهید فخری‌زاده بیانگر استیصال دشمنان است

خسروی با بیان اینکه هدف دشمن از ترور فخری زاده جلوگیری از توسعه علمی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: ترور شهید فخری‌زاده بیانگر استیصال دشمنان است.

«حسین خسروی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند ترور شهید «محسن فخری زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط تروریست‌ها را به شدت محکوم کرد و گفت: مهمترین هدف امریکا و صهیونیست‌ها این است که مانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران شوند و شهید فخری زاده نماد توسعه در بحث های هسته ای و مقابله با کرونا بود.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث مذاکره نباید مانع انتقام سخت از عاملان ترور امثال شهید فخری‌زاده شود، افزود: مقابله با دشمن در منابع دینی آمده است و امیر المومنین(ع) در نهج البلاغه می فرمایند «اُغزُوهُم قَبلَ أَن یغزوُکم؛ پیش از آن که با شما بجنگند، با آنها بجنگید».

 

 

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه همیشه با بصیرت و با چشمانی باز به دشمنان خیره شوید و آنان را آرام نگذارید که اگر لحظه ای آرام گذارید، لحظه ای آرامتان نمی گذارند، ادامه داد: دشمن همیشه به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی است و به تعبیر امام علی(ع) چشم دشمن برای حمله به شما خواب ندارد، ولی شما در غفلت به سر می‌برید.

 

 

خسروی بر حفاظت از اطلاعات محرمانه کشور و دانشمندان تحت بازرسی های آژانس هسته ای تأکید کرد و افزود: دشمنان کوردل شاید بتوانند شخصیت های علمی را ترور کنند اما علم ترور شدنی نیست و همچنان همکاران و شاگردان پرورش یافته امثال شهید علی محمدی، شهریاری و فخری زاده مسیر آنان را ادامه خواهند داد.

 

 

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در پایان اظهار کرد: ترور شهید فخری‌زاده و شخصیت های علمی بیانگر استیصال دشمنان ایران است.

کد خبر 997844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha