راه شهادت مهمترین شرط رسیدن به ایران قوی است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت اجرای طرح ایران قوی با همت کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: ترور شهید محسن فخری زاده نشان داد که راه شهادت مهمترین شرط رسیدن به ایران قوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست اداری که شنبه 8 آذر به صورت وبینار در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار شد گفت: شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده بار دیگر چهره حقیقی استکبار را نشان داد.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با اشاره به اهمیت اجرای طرح ایران قوی با همت کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: ترور شهید محسن فخری زاده نشان داد که راه شهادت مهمترین شرط رسیدن به ایران قوی است.

 

وی با اشاره به اهمیت تلاش های دانشمند شهید محسن فخری زاده در جهت انرژی هسته ای افزود: شهادت برای اهل ایمان والاترین و بهترین منزل است چرا که در نزد خدا عند ربهم یرزقون هستند.

 

وی با اشاره به ضرورت پاسخگویی و انتقام نسبت به اقدام ترور شهید والامقام بیان کرد: استکبارجهانی و رژیم اسرائیل باید بدانند که پاسخ این ترور ناجوانمردانه را می دهند.

 

حجت الاسلام شکری در ادامه به برپایی طرح ایران قوی اشاره کرد و گفت: تا زمان برپایی طرح ایران قوی هفتاد روز باقی مانده است، که این مدت فرصت خوبی برای برنامه ریزی بهتر در جهت برپایی این طرح است.

 

وی اظهار کرد: هفته جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا تعطیل اعلام شده است با این وجود کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد به منظور اجرای برنامه های مرتبط با جشنواره مدهامتان، ایران قوی و ... به صورت تلفنی و مجازی با فعالان کانون های مساجد این استان در ارتباط هستند.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز اظهار کرد: ثبت امتیاز کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در ستاد فهما در قالب برنامه های ابلاغی مانند طرح تلاوت نور، جشنواره مدهامتان، طرح ایران قوی و .... انجام می شود به همین منظور ضروری است مدیران کانون های مساجد البرز نسبت به این مهم اقدام کنند.

 

 

کد خبر 997862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha