پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی در پی درگذشت حجت الاسلام راستگو

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با انتشار پیامی ضایعه درگذشت حجت الاسلام راستگو را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدعبدالفتاح نواب» نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با انتشار پیامی ضایعه درگذشت حجت الاسلام راستگو را تسلیت گفت.متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمان الرحیم
قال علی علیه السلام:
.... یَا کُمَیْلُ مَاتَ خُزَّانُ الْمَالِ وَ الْعُلَمَاءُ بَاقُونَ مَا بَقِیَ الدَّهْرُ أَعْیَانُهُمْ مَفْقُودَةٌ وَ أَمْثَالُهُمْ فِی الْقُلُوبِ مَوْجُودَةٌ ...
اطلاع یافتم روحانی دلسوز، مبتکر و وڟیفه شناس حضرت حجةالاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد حسن راستگو  ندای ارجعی الی ربک رب کریم را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
این روحانی فاضل و وظیفه شناس از روزهای اول توانائیهای خود و نیاز جامعه را خوب شناخت و خود را وقف سخن امام صادق علیه السلام قرار داد که فرمود:عَلَیْکَ بِالْأَحْدَاثِ فَإِنَّهُمْ أَسْرَعُ إِلَی کُلِّ خَیْرٍ ... و در این مسیر میلیونها کارگزار امروز نظام وام دار خرمن علمی تربیتی و آموزهای دینی ساخت، درعین حال از فرصت تبلیغی در حوزه حج و زیارت غافل نبود و به ضیوف الرحمان و شیفتگان زیارت مراقد معصومین علیهم السلام متواضعانه خدمت کرد.  با کلام متین، گلواژه های محبت و همدلی، صفای روح، تواضع و محتوای غنی به مجالس زائران گرمی و نشاط می بخشید و خاطرات ماندگاری از این شیفته خدمت در جانشان به ودیعت می نهاد.
اینجانب ضمن تسلیت به همه بازماندگان، شاگردان و دوستان ایشان تلاش صادقانه شان را ارج نهاده، علو منزلت ایشان، شکیبائی و اجر شایسته برای بازماندگان محترمشان و پر رهرو بودن شیوه تبلیغی و ابداعیشان را از خدای بزرگ خواهانم که انه ولی التوفیق و بعباده رئوف رحیم
سید عبدالفتاح نواب
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت

کد خبر 997886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha