پایگاه مقاومت بسیج شورای حل اختلاف شهرستان بجنورد افتتاح شد

همزمان با آخرین روز از هفته مبارک بسیج و با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد، پایگاه مقاومت بسیج شورای حل اختلاف شهرستان بجنورد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «مهدی الهی راد» امروز شنبه در آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شورای حل اختلاف شهرستان بجنورد ضمن تبریک هفته مبارک بسیج گفت: پایگاه های مقاومت بسیج در ادارات و سازمان ها یادآوری کننده فداکاری، رشادت، جانبازی و از خودگذشتگی افرادی است که برای امنیت و آرامش مردم و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.

 

 

 

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد خاطرنشان کرد: داشتن چنین مجموعه ای در ادارات و سازمان ها باعث افتخار است.

 

 

 

وی افزود: بسیج مستضعفین در سال ۱۳۵۸ با فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بنا شد و این نهال کوچک و پرثمر از لحظه تولد در حوادث بزرگ و پرتلاطم در طول انقلاب اسلامی رشد کرد و به درخت تنومندی تبدیل شد که با طوفان های سهمگین نیز در برابر استکبار و ایادی آن خم نخواهد شد.

 

 

 

 الهی راد بسیج را مدرسه عشق و دانشگاه معرفت شناسی عنوان و اضافه کرد: پس از دوران درخشان هشت سال دفاع مقدس، هرجا که دشمنان فتنه و آشوبی علیه انقلاب اسلامی تدارک دیده بودند، بسیج با قدرت و صلابت در خط مقدم حاضر و نقش آفرینی می کند و امروز دلیل دشمنی استکبار با انقلاب و اسلام وجود تفکر بسیجی و مقاومت است.

 

 

 

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال زائل کردن غیرت انقلابی جوانان، آرمان های شهدای عزیز و تفکر بسیجی و مقاومت هستند و ما هر میزان بتوانیم تفکر بسیجی و مقاومت، ترویج سیره و آرمان های شهدا را در جامعه گسترش دهیم، باعث تقویت اسلام و انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) خواهیم بود.

 

 

 

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد به نزدیک بودن سالروز شهادت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی که سیدالشهدای شهیدان انقلاب اسلامی است، الگویی اسوه و جهانی برای جوانان عزیز است که با نگاه دقیق به سیره این شهید و شهدای انقلاب اسلامی می توان راه را با قدرت ادامه داد.

 

 

 

کد خبر 997893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha