با اقتدار سیاسی، نظامی و علمی می‌توانیم بر دشمن غلبه کنیم

آیت‌الله رشاد گفت: ترور دانشمند هسته‌ای سردار فخری زاده، یک هشدار بزرگ است که میدان نبرد و کارزار به داخل مرزهای جمهوری اسلامی انتقال یافته است.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، آیت الله «علی‌اکبر رشاد» امروز پیش از آغاز درس خارج فقه که در حوزه علمیه امام رضا(ع)‌ به صورت مجازی برگزار شد، گفت: خبر هولناک و تاسف‌برانگیز ترور دانشمند برجسته فیزیک هسته‌ای کشور سردار پرافتخار فخری‌زاده بسیار نگران‌کننده است.

وی افزود: این حادثه تلخ یک هشدار بزرگی است که میدان نبرد و کارزار به داخل مرزهای جمهوری اسلامی انتقال یافته است، این واقعه نشان می‌دهد دشمن در حال تغییر سیاست خویش و اعمال آن سیاستی است که سالها به دنبال تحقق آن بوده است.

آیت‌الله رشاد با بیان اینکه وقتی در کنار مرزها و در بیخ گوش دشمن می جنگیدیم و خروش سلاح‌های مرگ‌بار نیروهای مربوط و مرتبط با نظام اسلامی گوش دشمن را کر می‌کرد و لرزه بر اندام او می افکند هرگز جرات نمی‌کرد اینگونه فعالانه به ما تعرض داشته باشد، عنوان کرد: امروز مقابل دشمن به جای نبرد عادلانه، عاقلانانه و مقتدرانه به برخورد ضعیف، بنابراین نباید انتظار نتایجی غیر از این را داشته باشیم.

تولیت مدرسه علمیه امام رضا(ع) اظهار کرد: پس از شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی مقام دیپلماسی کشور پیام مذاکره می‌دهد دشمن نیز وقیحانه از موضع بالا عدم نیاز خود به مذاکره را پیام می‌دهد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه استان تهران با اشاره به انتخابات آمریکا و جایگزینی یک مهره به جای مهره دیگر بدون اینکه تفاوتی داشته باشند، اظهار کرد:‌ از ساده‌لوحی است که بایدن را بهتر از ترامپ حساب شود، پیام مذاکره در این موقعیت اظهار ذلت، ابراز ترس و تسلیم شدن در برابر دشمن است، در حالی که باید انتقام سردار سلیمانی گرفته شود.

آیت الله رشاد با استناد به فرمایشی از امیرمومنان امام علی(ع) مبنی بر اینکه هرکس در درون خانه و مرزهای کشور با دشمن بجنگد ذلیل می شود، بیان کرد: امروز دستگاه های اطلاعاتی کشور چه می‌کند؛ ترور اخیر شیوه ترورهای صهیونیستی،‌ سعودی و تکفیری را نشان می‌دهد.

تولیت مدرسه علمیه امام رضا(ع) با بیان اینکه انسان عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود، گفت: ما تنها با اقتدار سیاسی، نظامی و علمی می‌توانیم بر دشمن غلبه کنیم.

کد خبر 997899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha