انتشار کتاب «نقاشی سالم کودکان» در جهرم

سلمانی گفت: کتاب «نقاشی سالم کودکان» با موضوع ویژگی های نقاشی سالم در کودکان قربانی کودک آزاری و کودکان سالم در جهرم منتشر شد.

«مهدی سلمانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با هفته کتاب و روز جهانی پیشگیری از کودک آزاری و منع خشونت علیه کودکان انتشارات بین المللی گوگل بوک آمریکا کتاب «نقاشی سالم کودکان» اثر «مرصع رضایی» رئیس اورژانس اجتماعی جهرم، با موضوع «نقاشی سالم کودکان در کودکان قربانی کودک آزاری و کودکان معمولی در شهرستان جهرم» را پس از داوری منتشر کرد.

 

رئیس اداره بهزیستی جهرم افزود: نشر کتاب در سطح بین المللی برای جامعه علمی ایران و برای جامعه بهزیستی شهرستان جهرم افتخار بزرگی محسوب می شود.

 

به گفته وی این کتاب که به زبان فارسی است به همت مرکز علمی پژوهشی که نماینده انتشارات بین المللی گوگل بوک است، صفحه آرایی و طراحی جلد شده و سپس به انتشارات جهت بررسی ارائه گردیده است. 

 

سلمانی خاطرنشان کرد: در این کتاب به بحث جذابی درباره مقايسه ويژگی ‌های نقاشی سالم بين کودکان قربانی کودک آزاری و کودکان معمولی پرداخته شده و فهم ویژگی های نقاشی کودکان را برای همه مخاطبان ساده کرده است.

 

رئیس اداره بهزیستی جهرم در پایان گفت: این کتاب با متن روان و قابل فهم خود برای مخاطبان ایرانی بویژه دانشجویان گروه های روان شناسی، جامعه شناسی، مددکاری، علوم اجتماعی و ... راهگشا است.

کد خبر 997901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha