تعطیلی ادارات در کار نیست/ دورکاری و کاهش تراکم کارکنان در ادارات مد نظر است

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه تعطیلی ادارت به آن شکلی که قبلا در رسانه ها مطرح شده وجود ندارد، گفت: در مناطق قرمز مدیران دستگاه های اجرایی می توانند با اجرای دورکاری، تراکم کارکنان در ادارات را کاهش دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « قاسم سلیمانی‌دشتکی» صبح امروز(۸ آذر) در پایان نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهوری به صورت ویدئوکنفراس با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: تعطیلی ادارات توسط ستاد ملی کرونا رد شده است.

 

وی ابراز کرد: موضوع تعطیلی ادارات امروز در ستاد ملی کرونا به بحث گذاشته شد که در این نشست اعلام گردید تعطیلی به آن شکلی که قبلا در رسانه ها مطرح شده است وجود ندارد، اما در مناطق قرمز مدیران دستگاه های اجرایی می توانند با دورکاری، تراکم کارکنان در ادارات را کاهش دهند.

 

استاندار ایلام تصریح کرد: بر این اساس در مناطق قرمز استان  از جمله شهرستان های ایلام و چرداول، حضور کارکنان در ادارات حداکثر یک سوم، در مناطق نارنجی حداکثر ۵۰ درصد و در مناطق زرد حداکثر دو سوم خواهد بود.

 

سلیمانی‌دشتکی  با اشاره به اینکه بر اساس آنچه که در رسانه ها گفته شده، تعطیلی ادارات را در هفته پیش رو نداریم، گفت: با این حال با صلاحدید مدیر ارشد هر دستگاه در مناطق قرمز استان جهت کم کردن تراکم افراد در اداراتريال می توان با دورکاری سقف حضور کارکنان را تا یک پنجم کاهش داد.      

 

 

کد خبر 997910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha