پاسخ ایران به عاملان ترور شهید فخری زاده قاطع و دندان شکن خواهد بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن ترور شهید فخری زاده گفت: جواب جمهوری اسلامی ایران به عاملان ترور شهید فخری زاده بسیار قاطع و دندان شکن خواهد بود.

یعقوب رضازاده در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به ترور شهید فخری زاده گفت: اگر به تاریخچه انقلاب اسلامی از سال 57 تاکنون نگاه کنیم، متوجه می شویم که دست پلید منافقین کوردل همیشه از دامن استکبار و اسراییل بیرون آمده است. شهادت شهیدان آیت الله بهشتی، باهنر، رجایی، امامان جمعه و همچنین در دهه اخیر دانشمندان هسته ای نشان از حرص و ولع دشمن نسبت به موفقیت ها و پیشرفت های علمی کشورمان دارد.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چهره های علمی و پژوهشی که در دهه اخیر برای ترور انتخاب کرده اند با این هدف انجام می شود که آنها برنامه هسته ای و علمی و پژوهشی ما را به تاخیر بیندازند اما امروز به حول و قوه الهی پایه رشد علمی در کشور ما به قدری قوی است که با این اقدامات بزدلانه آنها متوقف نخواهد شد. اگر جوان و دانشمندی از ما را ترور می کنند، جوانان و دانشمندان ما در این عرصه بسیار هستند. 

 

وی اضافه کرد: آنها نمی توانند با این اقدامات برنامه هسته ای و علمی و پژوهشی ما را به تاخیر بیندازند. این عملیات یک عملیات بزدلانه و حکایت از ضعف و زبونی دشمن ما دارد. اینکه دانشمند هسته ای ما را در یک عملیات تخریبی به شهادت برسانند، عملی غیر انسانی و محکوم است.

 

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما از وزارت اطلاعات و نیروهای مسلح انتظار داریم در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری عوامل این ترور اقدامات لازم را انجام دهند و آنان را به اشد مجازات برسانند. اسراییل و ایادی آن در منطقه مطمئن باشند که جواب ایران در کوتاه ترین زمان ممکن بسیار قاطع و دندان شکن خواهد بود.

 

رضازاده تصریح کرد: قطعا آنها از این عمل خود پشیمان خواهند شد و بدانند که با شهادت شهید فخری زاده و یا دیگر شهدای هسته ای عزم و اراده ملت، دانشمندان و نخبگان هسته ای ما برای کارهای پژوهشی و علمی قوی تر خواهد شد.

کد خبر 997932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha