اجرای طرح ملی شنبه های کتاب با معرفی کتاب «چای خوش عطر پیرمرد»

نادری بنی گفت: در راستای اجرای طرح ملی شنبه های کتاب، کتاب «چای خوش عطر پیرمرد» نوشته سعید هاشمی از انتشارات «عهد مانا» توسط کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها مسجد امام حسین (ع) شهر بن معرفی شد.

«جواد نادری بنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ملی شنبه های کتاب، کتاب «چای خوش عطر پیرمرد» نوشته سعید هاشمی از انتشارات «عهد مانا» توسط کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها مسجد امام حسین (ع) شهر بن معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها مسجد امام حسین (ع) شهر بن ادامه داد: مدرس، ازجمله شخصیت هایی است که باوجود تاثیر بسیارش بر جریان های انقلابی پس از خود، آن چنان که باید، به آن پرداخته نشده است، مدرسی که هیچ گاه در مقابل ظلم سر خم نکرد و تا پای جان، به خاطر آرمان های خود ایستاد و ایستاده نیز به شهادت رسید.

 

وی ابراز کرد: این کتاب شامل داستان های کوتاهی از زندگی شهید سید حسن مدرس است که تا حدود زیادی مخاطب را با شخصیت و منش او آشنا می کند.

 

نادری بنی گفت: شهید مدرس، از جمله شخصیت های تأثیرگذاری است که در اذهان مردم، ناشناخته و مجهول باقی مانده و در آثار محدودی به ایشان پرداخته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها مسجد امام حسین (ع) شهر بن ادامه داد: سید سعید هاشمی، نویسنده کتاب، از معدود شاعران معاصر است که به نویسندگی کتاب های طنز کودک و نوجوان می پردازد، او در چند جشنواره، موفق به کسب عناوین متعددی شده و آثار زیادی در قالب شعر، داستان و نثر ادبی در کارنامه خود دارد.

 

کد خبر 997933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha