بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج بهشهر اجرایی شد

پورقربان از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج بهشهر خبر داد و گفت: این برنامه ها با هدف بیان دستاوردهای بسیج برگزار شد تا مردم بیش از پیش با دستارودها و عملکردهای بسیج در حوزه های مختلف آشنا شوند.

«حسن پورقربان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: بسیجیان در طول انقلاب همواره پیش رو بوده و هستند و در فعالیت های مختلف اجتماعی، فرهنگی ، اقتصادی و مقابله با حوادث خوش درخشیده اند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: بسیج آیینه اخلاص، جهاد، تلاش و کوشش است و با خستگی ناپذیری خود در عرصه های و میادین مختلف حضور فعال دارد تا با تعامل و همکاری بر مشکلات پیروز شویم.

 

وی با بیان اینکه 85 درصد برنامه های هفته بسیج امسال به صورت مجازی برگزار شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای ریشه کنی ویروس کرونا از برنامه های مهمی است که در دستور کار است و لذا برنامه های هفته بسیج بهشهر با اولویت برنامه های مجازی اجرایی شد.

 

پورقربان از اجرای بیش از 200 برنامه در هفته بسیج بهشهر خبر داد و گفت: این برنامه ها با هدف بیان دستاوردهای بسیج برگزار شد تا مردم بیش از پیش با دستارودها و عملکردهای بسیج در حوزه های مختلف آشنا شوند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر یادآور شد: بسیجی نیروی آماده در وسط میدان است که در فعالیت های مختلف در صخنه حضور دارد و خوشبختانه در طول هفته بسیج برنامه های مناسب و منسجمی از دلاورمردان بسیج در بهشهر اجرایی شد.

کد خبر 997954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha