شهادت شهید فخری زاده نشانه تحقیر و افول دشمنان خارجی است

شریعتی گفت: شهادت شهید محسن فخری زاده، شهید صنعت دفاعی کشور، نشانه تحقیر و افول دشمنان خارجی است.

«غلامرضا شریعتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ارزش های نظام در طول سال های مختلف با دسیسه های مختلف وارد عرصه شده اند و ترور شخصیت ها یکی از برنامه های مهم دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون است.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان این بار با به شهادت رساندن شهید فخری زاده درماندگی و افول خود را به جهانیان نشان دادند و با ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده خوی ددمنشی خود را بار دیگر ثابت کردند.

 

وی با بیان اینکه در سیاست، هیچ عملی بدون عکس العمل نخواهد ماند و ما اجازه نمی دهیم که خون این شهید ارزشمند و شهدای ما پایمال شود، خاطر نشان کرد: ما 25 سال آینده را ترسیم نموده ایم و دشمنان منتظر عکس العمل های ما در قبال ددمنشی های خود باشند.

 

شریعتی گفت: شهادت شهید محسن فخری زاده، شهید صنعت دفاعی کشور، نشانه تحقیر و افول دشمنان خارجی است.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت شهید فخری زاده اندوهی بزرگ بر قلب و جان ماست، یادآور شد: این عمل دشمنان ما و به شهادت رساندن شهید فخری زاده، نشانه تحقیر دشمنان خارجی، اذعان به ناتوانی در موازنه قوای بین المللی و افول ابرقدرت های جهانی است.

 

شریعتی افزود: ملت ما ایستاده است و دشمن نمی تواند با ترور شخصیت ها این ملت را از ادامه راه انقلاب بازدارد و قطعاً ضربه سنگین تری از ما خواهد خورد.

کد خبر 997955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha