خون شهید  فخری زاده، به انقلاب جان تازه ای بخشید

با خون شهید محسن فخری زاده انقلاب جان تازه ای گرفته و در نگاه دیگر دشمن شناسی، مردم ما را به حقانیت انقلاب عزیز آگاه تر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در پی شهادت «محسن فخری زاده» یکی دیگر از دانشمندان هسته ای کشورمان، حجت الاسلام «حمزه پیش قدم»، دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد مطلبی برای این خبرگزاری ارسال کرده که در ذیل می آید:


✍️بنام خدایی که به انسان جان بخشید،‌ و مسیر شهادت را برای رسیدن نفس های پاک و انسان‌های خدوم قرار داد.
شهادت دانشمند هسته ای کشورمان دکتر «محسن فخری زاده» که به اذعان رئیس جمهور  غاصب اسرائیل از او به عنوان مغز متفکر دنیا نام برده است، را به محضر امام زمان(عج)، نایب بر حقش مقام معظم رهبری و جامعه دانشگاهی کشور، همکاران و ملت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض می کنم.

مسیر شهادت برای افراد نشانه تعالی فرد است که از راه اعمال دنیوی به آن دست پیدا می‌کند و با انتخاب این مسیر برای زندگی ابدی، همراهان و دوستان خود را در سرای آخرت مورد شفاعت قرار می‌ دهد.
 

در مکتب اسلام دو دیدگاه رابرای سیلان خون شهید معرفی می‌کند: نخست نگاه فردی؛ قطره خون شهید سیلابی است برای آگاهی و دشمن شناسی ‌‌که گاهی این سیلاب برای طراوت و تازگی است که با خون شهید محسن فخری زاده انقلاب جان تازه ای گرفته و در نگاه دیگر دشمن شناسی، مردم ما را به حقانیت انقلاب عزیز آگاه تر کردند.


قرآن كريم كه نسخة بي‌بديل انسان‌شناسي و انسان‌سازي است و همه ابعاد حيات انساني را به تصويري ممتاز كشيده است، دوستان و دشمنان انسان را نيز به او معرفي نموده تا حجت را بر آنان تمام نمايد،
چرا که دشمنان و دوستان، انسان و انسانيت، از زمان خلقت تاكنون، همان هايي هستند كه هستند، ولي در هر قطعه‌اي از تاريخ و گاه در يك قطعه خاص، لباس‌هاي رنگین تر  بر تن كرده‌اند و چهره واقعي خود را بر انسان پوشانده‌اند، تا بخشي از سرمايه‌هاي انسانیت را با شگردهاي جديد به يغما ببرند.

نگاه دوم بصیرت است که به شهادت شهید والا مقام برای امروز ایران اسلامی در این  شرایط خاص می‌توان نگاه کرد که خود از دو منظر حائز اهمیت است.
 

نخست ضعف و خباثت رئیس جمهور آمریکا «ترامپ» که خباثتش در زمان محدود ریاست جمهوری اش شهادت  سردار دل‌ها «شهید سلیمانی»بود و این ضعف و خباثت حکومت ظلم و جور، با ترور دانشمند متفکر ما شهید محسن فخری زاده نمایان تر شد.

‌نگاه دوم و‌ مهم تر این است که یادآوری می‌کند به مسئولان‌ غافل و مردم عزیز ما که دشمن همان دشمن است و مشق نویسان مکتب آمریکا یک کتاب و یک آموزگار دارند و آن قانون سلطه و ستم است که زمامدارانشان باید آن را به سرانجام برسانند،
 

تفاوت بین بایدن و ترامپ را در تفکر و شخصیت نمی توان پیدا کرد، در زمان زمامداری است که هر کدام در فرصت به دست آمده نقشه و راه چاره ای پیدا می‌کنند برای ضربه زدن به کشور جمهوی اسلامی ایران و به تبع آن ملت های آزاد اندیش.

حال بعد از انتخابات آمریکا و اعلام پیروزی بایدن، این اتفاق ننگین در تاریخ آمریکا نشان از خباثت و سیاست کاری دولت مردان آن با رژیم فاسد صهیونیستی است که در حمایت از آن اعلام  می کنند که ما حافظ منافع و امنیت اسرائیل هستیم و امام عزیز ما فرمودند «اسرائیل باید از صحنه روزگار حذف گردد» و مقام معظم رهبری نیز وعده نابودی این غده سرطانی را تا ۲۵ سال آینده داده اند، که به حول و قوه الهی وعده  حق طبق آیه شریف از کلام وحی «وَمَنْ يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ»
تحقق پیدا خواهد کرد. انشاءالله

اینجانب ضمن درود به روح پاک شهید محسن فخری زاده و تسلیت به خانواده محترم شان، از خداوند متعال پایبندی در مسیر این شهید والامقام و شفاعت  زندگی ابدی را خواستارم.

حمزه پیش قدم، دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر 997963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha