ترور شهید فخری زاده، هراس از رشد و توسعه صنعت دفاعی کشور است

رمضانی گفت: ترور شهید فخری زاده، هراس از رشد و توسعه صنعت دفاعی کشور است که موجبات ایستادگی بیشتر مردم را در برابر دشمنان قسم خورده فراهم می کند.

«مرتضی رمضانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بابل اظهار کرد: ترور شهید فخری زاده و این هجمه خصمانه اگر چه دل همه ما را جریحه دار کرده است؛ اما خللی در پیمودن راه پر افتخار سرافرازی ایران اسلامی وارد نمی کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بابل افزود: در حالی که دانشمندان و فرهیختگان ایرانی به پشتوانه ایمان و تلاش، پیشتاز شده و از حصار تحریم و تهدید به فراز توانمندی دست یافتهاند، دشمن درصدد ضربه زدن به بدنه علمی و پژوهشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برآمده است.

 

وی خاطر نشان کرد: هراس از رشد و توسعه صنعت دفاعی در اقدامات تروریستی بروز و نمود یافته و این ترور دولتی و ناجوانمردانه نشانه عجز، یأس، ناامیدی و درماندگی استکبار و صهیونیسم جهانی در مقابل مقاومت و پایداری و همبستگی همه آحاد ملت بزرگ ایران در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی را به اثبات رساند.

 

رمضانی گفت: شهید محسن فخری زاده به عنوان  رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مدیر و اندیشمندی فرزانه، برجسته، پرسابقه، مجاهد و نخبه دفاعی کشور بود که اقدام ناجوانمردانه تروریستها این مدیر گرانمایه را از ما گرفت.

 

وی افزود: قطعا این کار بی شرمانه تروریستها بی جواب نخواهد ماند.و دشمن ضربه سنگین تری از ملت ما خواهد خورد.

 

فرمانده سپاه ناحیه بابل با تبریک و تسلیت شهادت شهید محسن فخری زاده یادآور شد:  شهید فخری زاده یکی از مدیران متعهد و متخصص ایران اسلامی بود که شهادت ایشان ضربه سنگینی بر دل و جان ما بوده است و این حمله تروریست ها بی جواب نمی ماند.

 

کد خبر 997968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha