اهدای ماسک از سوی کانون «الزهرا (س)» به زائران شهدای گمنام جهرم

حضوری گفت: در اقدامی از سوی کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» توزیع ماسک میان زائران مقبره شهدای گمنام شهرستان جهرم انجام شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مقبره شهدای گمنام شهرستان جهرم مکانی معنوی برای مردم این شهر بوده و همواره مأمنی برای شهروندان جهرمی به شمار می آید.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: در این مقبره ملکوتی پیش از شیوع بیماری کرونا برنامه هایی به مناسبت های مختلف مذهبی برگزار می شد که با استقبال پر شور مردم و جوانان همراه بود.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» نیز در مناسبت های مختلف به اجرای برنامه های متنوع در جوار بارگاه شهدای گمنام شهرستان جهرم اقدام کرده است، بیان کرد: اعضای این کانون علاوه بر برنامه های تفریحی و پیاده روی به مقصد تپه شهدا، برنامه های دیگری نیز در جوار بارگاه ملکوتی شهدای گمنام برگزار کرده اند.

 

حضوری با اشاره به برگزاری آیین غبارروبی شهدای مدفون در این مقبره، عنوان کرد: بچه های مسجد با حضور در مقبره شهدای گمنام، علاوه بر غبار روبی و ضدعفونی کردن محیط این مقبره به شهدای گلگون کفن دفاع مقدس ادای احترام کرده و فاتحه ای را به روح آنها تقدیم کردند.

 

وی ادامه داد: در این برنامه علاوه بر غبارروبی مقبره شهدا، مرثیه سرایی و نوحه خوانی انجام شد تا محیط معنوی تپه نورالشهدای جهرم به عطر اهلبیت (ع) معطر گشته و نورانی تر شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» خاطرنشان کرد: علاوه بر این فعالیت های فرهنگی از سوی اعضای کانون، توزیع ماسک نیز میان زائران شهدای گمنام انجام شده است.

 

وی با قدردانی از تلاش های اعضای این کانون فرهنگی و هنری در اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، گفت: اعضای این کانون به جز برنامه های فرهنگی، اقدام به انجام فعالیت های نیکوکارانه کرده اند که تا کنون در این راستا در چند مرحله به اجرای رزمایش «کمک مومنانه» اقدام شده است.

 

حضوری در پایان گفت: توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های محروم و آسیب دیده از کرونا، توزیع بسته های بهداشتی، ضدعفونی معابر و خیابان ها از جمله برنامه های اعضای این کانون در ایام شیوع بیماری کرونا بوده است.

 

کد خبر 997985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha