فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ترور دانشمند هسته ای را محکوم کردند

اعضا و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با صدور بیانیه ای ترور دانشمند هسته ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت وفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شهید دکتر محسن فخری زاده را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، اعضا و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با صدور بیانیه ای ترور دانشمند هسته ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت وفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شهید دکتر محسن فخری زاده را محکوم کردند.

 

در متن این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

باریختن خون عزیزان ما تأیید شد انقلاب ما، بریزید خون ها را، زندگی ما دوام پیدا می کند. بکشید مارا ملت ما بیدارتر می شود.

امام خمینی(ره)

 

بار دیگر دشمنان قسم خورده و کوردل ملت بزرگ ایران اسلامی فرزندی برومند و دانشمندی ارزشمند در عرصه صنایع هسته ای و دفاعی کشور را وحشیانه به شهادت رساندند. دکتر محسن فخری زاده از برجسته ترین دانشمندان هسته ای و صنایع دفاعی کشور در طول حیات طیبه خود کشور را از حیث صنعت هسته ای و دفاعی به بالاترین سطح ممکن رسانده بود و علی رغم همه تحریم ها و تهدیدها با اتکال به ذات باری تعالی و با حرکت و اقدام جهادی و انقلابی در عرصه های علم و فناوری و پژوهش زمینه پیشرفت و اعتلای انقلاب اسلامی را فراهم نموده بود. بی گمان مزدوران وابسته به رژیم صفاک و کودک کش صهیونیستی با به شهادت رساندن این دانشمند بزرگ هسته ای کشور به خیال خام باطل خود در صدد ضربه زدن به حرکت علمی و فناوری و صنعتی کشور بودند لیکن جهادگران صنعت هسته ای و دفاعی کشور هرگز نمی گذارند که راه شهید والامقام دکتر محسن فخری زاده ابتر بماند و با تلاش انقلابی و جهادی مسیر پیشرفت و توسعه روزافزون صنعت هسته ای و دفاعی کشور را بیش از پیش ادامه خواهند نمود.

 

ما کارکنان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ضمن محکوم کردن این جنایت خصمانه علیه انقلاب اسلامی این شهادت را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و خانواده و دوستان و یاران آن عزیز سفر کرده تسلیت و تبریک عرض می کنیم و از نیروهای امنیتی و نظامی کشور درخواست انتقام سخت و بازدارنده را در اسرع وقت داریم تا مثلث شوم خبیث فتنه منطقه بدانند که انقلاب اسلامی مسیر پیشرفت خود را بی وقفه ادامه خواهد داد و خون مطهر این شهید والامقام درخت تنومند حرکت علمی و فناوری کشور را آبیاری می کند و از هرقطره خون او صدها جوان دانشمند و جهادگر می بالد و رشد می کند.

 

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل

 

کد خبر 998013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha