ترور شهید «فخری زاده» ناشی از ضعف دشمن است

حجت الاسلام شیخ با بیان اینکه ترور سرمایه های ملی نسل جدید را به استکبار جهانی بدبین تر خواهد کرد گفت: ترور دانشمندان ایرانی بی‌هویتی دشمنان و ضعف آنان در برابر ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «عزت شیخ» امروز(شنبه، ۸ آذر) در جمع خبرنگاران با اشاره به حرکت تروریستی و کوردلانه ترور شهید محسن فخری‌زاده، اظهار داشت: امروز در دنیایی قرار داریم که دشمنان بخش هویتی خود را در نابودی دیگران می‌دانند که این نشان از بی‌هویتی آنهاست.



مدیر حوزه علمیه اهل سنت تالش با بیان اینکه دشمنان همیشه درصدد بوده‌اند که با ترور شخصیت‌ها و نخبه‌های نظامی و علمی به ایران عزیزمان ضربه بزنند، تصریح کرد: شهادت در نزد ما یعنی زنده شدن، زنده شدنی که هم شهید خود زنده است و هم با خون خود در رگ‌های جامعه ما زندگی تازه‌ای می‌بخشد.



وی با تاکید بر اینکه دشمنان کوردل بدانند با شهادت شهید فخری‌زاده، جوانان ما را نسبت به استکبار بزرگ یعنی آمریکا بدبین‌تر و دشمنی‌ها را بیشتر می‌کنند، افزود: جامعه روحانیت اهل‌سنت در کنار برادران اهل تشیع این ضایعه را محکوم می‌کنند.



شیخ ترور دانشمند ایرانی شهید «فخری زاده» را ناشی از ضعف دشمنان در برابر ایران اسلامی دانست و بیان کرد: این ترور نشانه خشم دشمنان از دستاوردهای نظامی ایران است.

 

وی خاطرنشان کرد: به لطف الهی نیروهای امنیتی کشور با تلاش شبانه‌روزی خود سیلی محکمی به قاتلان این شهدا زده و انتقام آنها را خواهند گرفت.

کد خبر 998034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha