ترور شهید «فخری زاده» مصداق جنایت دولتی رژیم صهیونیستی است

آیت الله فلاحتی با اشاره به ترور دانشمند ایرانی گفت: ترور شهید «محسن فخری زاده» مصداق بارز جنایت دولتی توسط رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز (شنبه، ۸ آذر) در دیدار فرمانده ارشد ناوگان شمال و فرماندهان آموزش تخصص های دریایی رشت و منجیل به مناسبت هفتم آذر، روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد شهدای نیروی دریایی ارتش به ویژه شهدای ناوهای سبلان و سهند گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آغاز جنگ تحمیلی اقتدار خود را به منصه ظهور رساند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه عملیات مروارید که نابودی سکوهای نفتی عراق را به همراه داشت در تاریخ نیروی دریایی ارتش ایران جاودان ماند افزود: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب های بین الملل دارای قدرت بازدارنده است و این حضور فعال موجب هراس و رعب آمریکایی‌ها شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به ترور شهید «محسن فخری زاده» این ترور ناجوانمردانه را مصداق بارز جنایت دولتی توسط رژیم صهیونیستی دانست و اظهارداشت: نیروی دریایی با به‌روزرسانی تجهیزات خود در عرصه دفاعی مقتدرانه ایستاده است.

 

فلاحتی با تاکید بر لزوم انتقال افتخارآفرینی و جانفشانی‌های نیروی دریایی ارتش به نسل معاصر، امنیت و توسعه را اولویت برنامه‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و اذعان کرد: امنیت و توسعه در کنار هم بستر ساز ترویج ارزش‌های اقتصادی و فرهنگی در جامعه است که در سایه نیروی دریایی مقتدر محقق می‌شود.

 

وی اعتقاد به آرمان‌های اسلامی را رمز رشد و تلاش نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌الملل عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: اطاعت از فرماندهی کل قوا، قدرت‌های سلطه‌گر جهانی را در مقابل ایران اسلامی به زانو درآورده و این ارزش باید به نسل جوان انتقال داده شود.

 

*تحریم ها تاثیری در ارتقای رزم نیروهای مسلح ایران نداشته است

امیر دریادار دوم عرشه «عبدالوهاب طاهری» فرمانده ارشد نظامی آجا در شمال نیز در این دیدار اشاعه فرهنگ غنی ایرانی اسلامی به نقاط مختلف دنیا را از وظایف نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

 

فرمانده ارشد نظامی آجا در شمال با بیان اینکه اعمال تحریم‌ها نتوانسته تاثیری در ارتقای رزم نیروهای مسلح ایران به ویژه نیروی دریایی راهبردی ارتش داشته باشد خاطرنشان ساخت: مبارزه با پدیده شوم دزدی دریایی و برقراری امنیت دریایی از وظایف گسترده این نیرو در آب‌های بین‌المللی است.

 

کد خبر 998080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha