نرخ تردد خودروهای گلستان در محدودیت های هوشمند کرونا رو به افزایش است

میقانی گفت: پس از روز دوم اجرای طرح محدودیت های هوشمند مقابله با کرونا شاهد افزایش نرخ تردد خودروها براساس شاخص نرخ تردد در هر ساعت به صورت میانگین از محورهای استان گلستان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهدی میقانی» ظهر امروز (شنبه 8 آذر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: براساس شاخص نرخ تردد در هر ساعت به صورت میانگین از محورهای استان گلستان یک هفته قبل از آغاز طرح محدودیت های هوشمند مقابله و پیشگیری با کرونا ۳۳۹ خودرو در استان تردد داشتند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: در اجرای این طرح و در روز نخست میزان تردد به صورت میانگین از محورهای استان در هر ساعت به ۲۲۳ خودرو رسید و این عدد در روز دوم آذر نیز کاهش داشت و به صورت میانگین در محورهای استان در هر ساعت در این روز ۲۰۲ تردد داشتیم.

 

میقانی بیان کرد: اما از روز سوم این طرح رفته رفته بر آمار تردد خودروها در سطح جاده های استان افزوده شده و در روز سوم آذر این عدد به ۲۲۳، روز چهارم به ۲۳۲، روز پنجم به ۲۳۹ رسید و در  هفتمین روز که روز تعطیل بود این آمار به ۱۷۰ تردد در هر ساعت به صورت میانگین از محورهای استان رسیده است.

 

وی یادآور شد: در حال حاضر شاهد رشد تردد در شبکه جاده های استان هستیم و این مهم خود نقض محدودیت های هوشمند مقابله با کرونا است و اگر می خواهیم به اهداف مطرح شده در این طرح برسیم باید اعمال محدودیت ها و نظارت ها و برخوردهای خود را افزایش دهیم.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان یادآور شد: ارائه گزارش های نیروی انتظامی در خصوص جرائم و رعایت مردم به مصوبات ستاد کرونا می تواند به اجرای هرچه بهتر این طرح کمک کند.

 

کد خبر 998054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha