دشمنان بدانند شهادت ما را در رسیدن به اهدافمان مصمم‌تر می‌کند

امیر بیدادی گفت: دشمنان از هر حربه‌ای استفاده می‌کند که ما را از ادامه مسیر بازدارد و نگذارد به اهدافمان دست یابیم ولی بدانند با شهادت ما در این راه مصمم‌تر می‌شویم و راه شهدا را تا پیروزی کامل ادامه می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «امیر حمزه بیدادی» امروز (شنبه 8 آذر) در مراسم تکریم و معارفه مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا استان خوزستان، با تسلیت شهادت شهید محسن فخری‌زاده اظهار کرد: دشمن از هر حربه‌ای استفاده می‌کند که ما را از ادامه مسیر بازدارد و نگذارد به اهدافمان دست یابیم.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب افزود: ما در طول سال‌های انقلاب به همه جهانیان نشان دادیم که شهادت ما را در رسیدن به اهدافمان مصمم‌تر می‌کند چرا که آرزوی ما بوده و نهایت کمال است.

 

وی با بیان اینکه آن چیزی که دنبال آن هستیم بحث شهادت است اضافه کرد: در آموزه‌های دینی و فرمایشات مولا علی (ع) آموخته‌ایم که شهادت ما را به رستگاری می‌رساند از این رو دشمن باید بداند که ما در این راه مصمم‌تر می‌شویم و راه شهدا را تا پیروزی کامل ادامه می‌دهیم.

 

امیر بیدادی همچنین با تبریک 7 آذر روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی دریایی تصریح کرد: نیروی دریایی اقتدار نظام جمهوری اسلامی را هم به عراق و هم به دنیا نشان داد و در همان هفته اول جنگ دشمن را ناآکارمد کرد.

 

وی ابراز کرد: خدا را شاکریم که به برکت خون شهدا و دانشمندانی که در این راه شهید شدند به خصوص شهید فخری‌زاده امروز ما صاحب یک نیروی دریایی قدرتمند هستیم که به خود متکی بوده و حرفی برای گفتن در میان نیروهای دریایی دنیا دارد.

 

فرمانده منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در آموزه‌های دینی و احادیث و روایات فراوان بعد از انجام واجبات آن چیزی که مؤکدا به آن توصیه و سفارش شده خدمت به هم‌نوعان است؛ البته این خدمت آیتم‌هایی دارد که شامل ایمان به خدا و خدمت بی‌توقع با نیت خالص و برای خدا است.

 

وی تاکید کرد: در واقع خداوند به چنین کسی سه پاداش می‌دهد که اولین آن حیات طیبه است و به واسطه آن انسان از همه داشته‌های خود لذت می‌برد، دومین پاداش این است که در بین همکاران و مردم مقبولیتی در انسان ایجاد می‌شود و مهر او را در دل دیگران می‌اندازد و به آن را به عنوان یک انسان خدوم و نیکو نگاه می‌کنند و سومین پاداش نیز وعده قدرت است که خداوند به چنین انسان‌هایی داده است.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب در پایان با اشاره به اینکه بهانه ایجاد فروشگاه‌های اتکا خدمت به نیروهای مسلح و تامین نیازمندی‌های آنها بوده یاد آور شد: این فروشگاه‌ها باید از نظر کمیت و کیفیت تقویت و به تولیدات با کیفیت داخل تجهیز شوند.

 

در این مراسم از زحمات رسول ارزانی مدیر سابق اتکا خوزستان تقدیر و مرتضی مدهنی به عنوان مدیر جدید اتکا معرفی شد.

 

کد خبر 998097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha