بیش از ۳ میلیون ماسک در گلستان دپو شد/ مجوز یک ماهه برای عرضه ماسک تولیدی به دیگر استان ها

طلوعیان گفت: بیش از سه تا چهار میلیون ماسک در استان دپو شده است و تولیدکنندگان ماسک برای فروش با مشکل رو به رو هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسین طلوعیان» عصر امروز (شنبه 8 آذر) در جمع مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: در صورتی که هفته آینده ستادکرونا مصوب کند انتخابات اتحادیه اصناف در استان گلستان برگزار می شود.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: برگزاری این انتخابات بسیار ضروری است و عدم برگزاری این انتخابات خللی در صدور مجوزها و ابطال برخی از مجوزها ایجاد می کند و با توجه به اینکه تعداد این اصناف زیاد نیست می توانیم با نظر کارشناسان بهداشت و رعایت پروتکل ها این انتخابات را برگزار کنیم.

 

طلوعیان یادآور شد: بیش از سه تا چهار میلیون ماسک در استان دپو شده است و تولیدکنندگان ماسک برای فروش با مشکل رو به رو هستند و اگر دانشگاه علوم پزشکی به این ماسک ها نیاز ندارد مجوز صادر کند تا بتوانند این تولید کنندگان ماسک را به خارج از استان بفروشند.

 

وی افزود: بنا بود به قیمت مصوب دانشگاه علوم پزشکی این ماسک ها را خریداری کند ولی مراجعه صورت نمی گیرد و اگر استان به ماسک نیاز ندارد برای عرضه به استان های دیگر صادر شود تا تولید ماسک در استان تعطیل نشود.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان بیان کرد: محدودیت هایی برای خرید ماسک از برخی واحدهای استان وجود داشت که این محدودیت ها برطرف شده است.

 

گفتنی است با مجوز ستاد کرونا به مدت یک ماه در صورت عدم تقاضای دانشگاه علوم پزشکی به این واحدهای صنفی مجوز داده شد تا ماسک را به دیگر استان های کشور به فروش برسانند.

 

کد خبر 998102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha