پیشنهاد منع تردد به آرامستان کرمان در ساعات اوج حضور جمعیت

شمس الدینی گفت: عصر پنجشنبه تراکم جمعیتی در آرامستان مسجد صاحب الزمان(عج) بسیار بالا بود لذا پیشنهاد داریم در این ایام و ساعات پیک حضور جمعیت، منع تردد برای آرامستان کرمان ایجاد شود که با مشکل مواجه نشویم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حمید شمس الدینی، شنبه(۸ آذر) در نشست ستاداستانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا گفت: 95 درصد ادارات استان در محدودیت های کرونایی همکاری داشتند و همچنین میزان اجرای محدودیت های ابلاغی در حوزه های تجاری، بازرگانی و خدماتی 80 درصد، تخلفات 2 هزار و 28 مورد و 100 درصد میزان رعایت مدارس، عدم حضور دانش آموزان، آموزشگاه های خصوصی و حوزه های علمیه را داشتیم.

 

 

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان ادامه داد: عصر پنجشنبه هفته گذشته تراکم جمعیتی در آرامستان مسجد صاحب الزمان(عج) بسیار بالا بود لذا پیشنهاد داریم در این ایام و ساعات پیک حضور جمعیت، منع تردد برای آرامستان کرمان ایجاد شود که با مشکل مواجه نشویم.

 

 

علی بابایی، فرماندار کرمان تأکید کرد: نیاز است اواخر هفته مسیرهای ورودی شهداد و نیز آرامستان کرمان مسدود و ترددها کنترل شده باشد زیرا موارد زیادی داریم که در تعطیلی های آخر هفته به شهداد رفتند.

 

کد خبر 998114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha