۲۱ تبلت بین دانش‌آموزان مناطق محروم فومن توزیع شد

محجوبی گفت: به همت گروه جهادی مصاف و کمک خیرّین، تعداد ۲۱ دستگاه تبلت خریداری و بین ۲۱ دانش‌آموز در مناطق محروم فومن توزیع شد.

«رضا محجوبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: با توجه به فرآیند آموزش به صورت غیرحضوری در مدارس که از روز شنبه هفته گذشته با اعلام ستاد ملی کرونا صورت گرفت، بسیاری از دانش‌آموزان به دلیل نداشتن تجهیزات الکترونیکی برای یادگیری آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد، دسترسی به آموزش غیر حضوری از طریق فضای مجازی را ندارند.

 

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش فومن افزود: بر این اساس و به همت گروه جهادی مصاف شهرستان و کمک خیرّین، طی فراخوانی برای تهیه تبلت برای دانش‌آموزان مناطق محروم، تعداد ۲۱ دستگاه تبلت مجموعا به ارزش ۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خریداری و بین ۲۱ دانش آموز در مناطق محروم توزیع شد.

 

محجوبی تصریح کرد: گروه جهادی مصاف صبح امروز در فاز دوم، توزیع تعداد ۳۱۳ بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های کم بضاعت را آغاز کرده که مشابه همین تعداد در طی یک ماه گذشته نیز توزیع شده است.

 

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش فومن خاطرنشان کرد: این گروه با کمک خیرین تا اکنون تعداد ۱۹ واحد مسکونی برای همشهریانی که بضاعت مالی برای ساخت خانه را نداشتند، آماده و تحویل داده است که هر یک از این خانه‌ها به نام یک شهید گرانقدر نامگذاری شده است.

 

کد خبر 998116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha