آمادگی ۲۰ گروه خدمات شهری شهرداری خرمشهر برای مقابله با آبگرفتگی

علوانی از آمادگی کامل ۲۰ گروه خدمات شهری شهرداری خرمشهر برای مقابله با آبگرفتگی خیابان‌های این شهر در بارندگی خبر داد‌.

«منصور علوانی» عصر امروز (شنبه ۸ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه برای جلوگیری از آبگرفتگی خیابان‌ها در خرمشهر نقاط بحرانی شناسایی و تدابیر لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی اندیشیده شده است اظهار کرد: مناطق بحرانی خرمشهر شامل کوی معین، سوم خرداد، خیابان حافظ و فخرالنساء هستند و در حال حاضر تمام تجهیزات لازم برای مهار و دفع آب های سطحی در این مناطق مستقر شده است.

 

شهردار خرمشهر با بیان اینکه در مناطق بحرانی خرمشهر برای دفع آب‌های سطحی لوله‌گذاری و پمپ‌ها نصب شده است افزود: در برخی نقاط پمپ بنزینی استفاده می شود، همچنین نیروهای خدمات شهری خرمشهر برای مقابله با آب گرفتگی ناشی از بارندگی آمادگی کامل دارند و در هر ناحیه برای مهار آب های سطحی آماده هستند.

 

وی به اجرای طرح نظافت و پاکسازی عمومی محله به محله سطح شهر خرمشهر اشاره کرد و ادامه داد: در چند مرحله با حضور پاکبانان شهرداری خرمشهر اقداماتی از جمله نخاله‌برداری و پاکسازی خیابان‌ها و لایروبی جوی‌های روباز با هدف بهبود وضعیت خدمات شهری و پیشگیری از آبگرفتگی خیابان‌ها در محله‌های مختلف سطح شهر انجام شده است.

 

علوانی تصریح کرد: در شهر خرمشهر پنج ناحیه خدمات شهری فعالیت می کنند و همه نیروها با تمام توان در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

 

کد خبر 998122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha